بهره گیری ازنخبگان جوان درحل مشکلات استان/جوانان نیروی محرکه جامعه اند

خبرگزاری شبستان: استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه جوانان نیروی محرکه جامعه هستند، گفت: بایستی از توان و استعدادهای جوانان نخبه در حل مشکلات استان استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، وجه الله خدمتگزار امروز (20 خرداد) در دیدار جمعی از جوانان و ورزشکاران استان، اظهار داشت: خراسان جنوبی به لحاظ وجود جوانان نخبه و ورزشکاران صاحب مقام از ظرفیت بالایی برخوردار است.


وی با اشاره به تاکیدات و توجهات مقام معظم رهبری در حوزه جوانان و سیاست های دولت تدبیر و امید در این زمینه، اظهارداشت: جوانان به عنوان بزرگترین سرمایه و نیروی محرکه جامعه و کشور هستند.


استاندار خراسان جنوبی صداقت، پاکی، نشاط و کرامت را از مهمترین ویژگی های جوانان عنوان و تصریح کرد: این امر وظیفه مسئولان و دولتمردان را در حل مشکلات و آسیب های پیش روی این قشر جامعه با توجه به اهمیت و جایگاه خاص آنان سنگین تر می کند.


وی کمبود و مشکلات در زمینه بودجه را از مهمترین آسیب ها و چالش ها به منظور رسیدگی و حل مشکلات استان بویژه درحوزه ورزش و جوانان دانست و گفت: در گذشته یک سری تعهدات و وعده هایی به مردم داده شده که بدون کار کارشناسی و غیرواقع بینانه است.


خدمتگزار افزود: با این وجود به منظور حل مشکلات استان تا جایی که امکان و در توان ما باشد؛ تلاش می کنیم تا حق مردم استان در تمامی بخش ها محقق شود.


وی تاکید کرد: تحقق این امر در گرو وحدت، همدلی مسئولان و مردم و پیگیری خالصانه و مجدانه مدیران و مسئولان استانی است.


مقام عالی دولت در استان با بیان اینکه رویکرد مقام معظم رهبری و دولت؛ حمایت از جوانان و توجه به حل مشکلات آنان است، بیان کرد: بایستی از توان و استعدادهای جوانان نخبه در حل مشکلات استان استفاده کرد.


وی تاکید کرد: مسئولان دستگاه های اجرایی در رسیدگی به درخواست ها و مشکلات جوانان در حوزه های خود بیش از پیش اهتمام بورزند.


پایان پیام/

کد خبر 375140

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha