جشن نیمه شعبان در قزوین برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول دارالقران اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از برگزاری جشن نیمه شعبان ویژه بانوان در قزوین خبر داد.

فرشته جلیل زاده در گفتگو با خبرنگار شبستان در قزوین بیان کرد: در آستانه ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) هستیم از همین رو نیز جشن های مختلفی در استان برگزار می شود و اداره کل اوقاف و امور خیریه نیز برنامه هایی را برگزار خواهد کرد.
 

وی ادامه داد: به همین مناسبت جشن نیمه شعبان ویژه بانوان در دارالقرآن قزوین برگزار می شود که حجت الاسلام صالحی استاد مباحث مهدویت در این مراسم سخنرانی خواهند کرد.
 

مسئول دارالقران اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین عنوان کرد: البته این جشن ویژه بانوان است و در روز چهارشنبه 21 خرداد ساعت 16 در درالقرآن برگزار می شود که هدف از برگزاری این جشن تبیین هرچه بیشتر ویژگی ها منتظران امام عصر (ع) و آشنایی هرچه بیشتر با این امام است.
 

وی اعلام کرد: البته علاوه بر این جشن، برنامه های مختلف دیگری نیز برگزار می شود که برگزاری جشن در تمامی بقاع متبرکه از جمله این مراسم ها است و قرائت دعای کمیل، دعای آل یاسین و مولودی خوانی در این مراسم ها صورت می گیرد.
 

مسئول دارالقران اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین خاطر نشان کرد: امیدواریم با برگزاری چنین برنامه هایی بتوانیم هرچه بیشتر میان مردم و ائمه اطهار و امامان ارتباط برقرار کنیم و جامعه ما بتواند با تأسی به امامان راه صحیح را بهتر طی کرده و در واقع زمینه ظهور امام زمان (عج) فراهم شود.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 375307

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha