برگزاری جشن نیمه شعبان در جوار امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) آستارا

خبرگزاری شبستان: مسئول نمایندگی اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا از برگزاری جشن نیمه شعبان در جوار امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) این شهرستان خبر داد.

میکائیل بادروح، مسئول نمایندگی اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا با تبریک فرا رسیدن ولادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندر آستارا گفت: وظیفه اصلی منتظران در عصر غیبت شناخت امام عصر(عج)، انتظار و تهذیب نفس پیروی از نائب بر حق آن حضرت مقام معظم رهبری و اقتدا به امام زمان(عج) و دعا برای تعجیل در فرج یگانه منجی عالم بشریت است.


وی افزود: باید با اخلاق فردی و اجتماعی صحیح زمینه را برای ظهور و حکومت جهانی حضرت مهدی موعود (عج) فراهم کنیم.


مسئول نمایندگی اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا گسترش عدالت، رفاه، برپایی حکومت واحد جهانی، حاکمیت محرومان، رشد فضائل اخلاقی و احیای احکام اسلامی را از برکات و آثار انقلاب جهانی حضرت مهدی موعود(عج) دانست و خاطر نشان کرد: منتظر واقعی کسی است که تلاش کند تا از راه دین خارج نشود و کاری بر خلاف شرع انجام ندهد و در راه ایجاد زمینه ظهور امام زمان تلاش کند.


وی از برگزاری مراسم جشن نیمه شعبان همزمان با ولادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) در جوار امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: این آیین معنوی ساعت 17 عصر روز جمعه (23 خرداد) در حسینیه این حرم مطهر برگزار می‌شود.


بادروح سخنرانی، مولودی خوانی، برگزاری مسابقه فرهنگی بین شرکت کنندگان، اهدای جوایز به حاضرین مزین به نام مبارک حضرت مهدی موعود(عج) و القاب آن حضرت و تواشیح را از برنامه‌های جشن نیمه شعبان در جوار امامزادگان ابراهیم و قاسم (ع) برشمرد و از مردم و مسئولان آستارایی خواست در این جشن حضوری پر رنگ و گسترده داشته باشند.
 

 

کد خبر 375405

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha