برگزاری کلاس آموزش تخصصی صوت و لحن قرآن درشهرکرد

خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال وبختیاری گفت: دوره تربیت داور عمومی مسابقات قرآن زیر نظر دفتر فعالیت های قرآنی باحضور 23 داور منتخب برگزار شد.

جواد کارگران، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال وبختیاری امروز"21خرداد" به خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرکرد، بر لزوم توجه بیشتر به افزایش سطح داوری مسابقات قرآنی بانوان در قالب طرحی مدون تاکید کرد.


وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی ارتقای سطح کیفی در زمینه قرائت قرآن کریم و آشنایی با نغمات و الحان قرآنی دانست و اظهار داشت: احساس نیاز به حضور داوران مجرب بانو به منظور بهره‌مندی در مسابقات قرآنی دوره طرح تربیت داور تخصصی بانوان در مسابقات قرآنی برگزار شد.


کارگران اهداف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری این دوره آموزشی، به کادرسازی و تربیت داوران مجرب جهت مسابقات قرآنی، خود‌کفایی استان‌ در این حوزه و یکسان کردن روش‌های داوری مسابقات قرآنی اشاره کرد.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال وبختیاری تصریح کرد: جلوگیری از اعمال سلیقه‌های فردی در داوری مسابقات قرآنی، ارتقاء سطح علمی و فنی داوران مسابقات قرآنی و تعمیم روش‌های بدیع و انتقال مهارت‌های ویژه به داوران مسابقات قرآنی از دیگر اهداف برگزاری دوره تربیت داور مسابقات قرآنی است.


گفتنی است، پذیرفته‌شدگان این دوره که پس از موفقیت در ارزیابی‌ها تعیین می شوند، علاوه بر دریافت گواهی‌نامه‌ و شناسه ویژه داوری در رشته مربوطه، مجاز به حضور در دوره تخصصی تربیت داور مسابقات قرآنی خواهند شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 375519

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha