برگزاری مسابقات قرآن کریم در دانشگاه علوم پزشکی

خبرگزاری شبستان: مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اراک از برگزاری مسابقات قرآن کریم ویژه پرسنل این واحد دانشگاهی خبر داد.

صابر جباری، مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اراک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به اینکه ثبت نام پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه فرزندان و همسران پرسنل دانشگاه علوم پزشکی اراک، آغاز شده است، افزود: علاقمندان به شرکت در این دوره از مسابقات می توانند تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 4 تیرماه به ستاد دانشگاه، معاونت دانشجویی فرهنگی اداره قرآن و عترت (ع) مراجعه کنند.


وی با اشاره به اینکه پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در دو گروه فرزندان و همسران پرسنل دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار می شود، ادامه داد: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات در ماه مبارک رمضان با هم به رقابت می پردازند.


جباری هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را ترویج فرهنگ قرآنی در بین پرسنل و خانواده های آنها عنوان کرد و گفت: این مسابقات چند سالی است با استقبال گسترده از سوی همکاران برگزار می شود.


مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اراک در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد: این مسابقات به صورت حضوری در 4 رشته ترتیل، تحقیق، حفظ و اذان برگزار خواهد شد.


این مقام مسئول با بیان اینکه این دوره از مسابقات در بخش فرزندان پرسنل در سه مقطع سنی برگزار می شود، افزود: فرزندان پرسنل در رده سنی 8 تا 11 سال، 12 تا 14 سال و 15 تا 18 سال با هم به رقابت می پردازند.

 

جباری اضافه کرد: زمان برگزاری این مسابقات از روز سه شنبه 10 تیرماه همزمان با چهارم ماه رمضان ویژه دختران و همسران و چهارشنبه 11 تیر ماه نیز ویژه پسران و همسران در ستاد دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار می شود.


پایان پیام/

کد خبر 378994

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha