طرح نشاط معنوی در 140 بقعه متبرکه گیلان برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اعلام کرد: 140 بقعه متبرکه در گیلان مجری طرح تابستانی نشاط معنوی هستند.

حجت الاسلام ولی عادلی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، اعلام کرد: تربیت نیروی انسانی مهذب برای پویایی جامعه از اهمیت بسزایی برخوردار است و هر یک از نهادهای فرهنگی و تربیتی بخشی از این رسالت را بر عهده دارند.


وی با اشاره به برگزار طرح‌های مختلف فرهنگی در طول سال توسط اوقاف در بقاع متبرکه اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور طرح تابستانی نشاط معنوی با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان اجرا می‌شود.

 

مدیرکل اوقاف گیلان از برگزاری طرح نشاط معنوی در 140 بقعه متبرکه گیلان خبر داد و گفت: استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی شدن کمک می‌کند.

 

وی با بیان اینکه در طرح نشاط معنوی از روحانیون دوره دیده از قم و روحانیون بومی بهره برده می‌شود، گفت: مشاوره خانواده و پاسخ به شبهات، سوالات شرعی و کودک و نوجوان از تخصص‌های این روحانیون است.

 

حجت الاسلام عادلی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح فرهنگیان و مدیران قرآنی مدارس، دانشجویان دانشگاه علوم و معارف قرآنی نیز همکاری دارند.

 

وی برنامه‌های آموزشی، تربیتی، ورزشی و اردویی را از برنامه‌های طرح نشاط معنوی برشمرد و گفت: برگزاری کلاس‌های قرآنی در برنامه طرح تابستانی نشاط معنوی اولویت دارد.


مدیرکل اوقاف گیلان یادآور شد: در اجرای طرح نشاط معنوی برای دانش آموزان مقطع ابتدایی کتاب الفبا تا خدا، در مقطع راهنمایی 30 راه یک نشانه و در مقطع دبیرستان نردبان ها و پرتگاه‌های زندگی تدریس می‌شود.

 

حجت الاسلام عادلی با بیان اینکه ثبت نام برای اجرای طرح نشاط معنوی از دهم خردادماه آغاز شده و تا سی و یکم همین ماه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: کلاس‌های این طرح نیز از هشتم تیر آغاز و تا بیستم مرداد ادامه دارد.


پایان پیام/

کد خبر 375579

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha