جشن بزرگ نیمه شعبان در طارم سفلی برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول کانون فرهنگی هنری شهید قدرت الله چگینی روستای ارکن کرد طارم سفلی از برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در طارم سفلی خبر داد.

مجتبی چگینی در گفتگو با خبرنگار شبستان در قزوین بیان کرد: هزمان با تولد حضرت مهدی (عج) جشن بزرگی در روز پنجشنبه 22 خرداد ماه ساعت 16 در منطقه طارم سفلی برگزار می شود که مسجد صاحب الزمان (عج) روستای ارکن کرد برای برگزاری این جشن انتخاب شده است.
 

وی ادامه داد: این برنامه سه سال متوالی است که برگزار می شود و در سال جاری نیز با همت مردم این مراسم با حضور شوراهای اسلامی منطقه، دهیاران، بسیجیان و غیره برگزار می شود.
 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید قدرت الله چگینی روستای ارکن کرد اضافه کرد: جشن بزرگ نیمه شعبان در منطقه طارم سفلی با هدف آشنایی هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان با مهدویت، نشانه های ظهور امام زمان (عج) و تبیین این موضوع که چگونه می توانیم منتظر واقعی امام عصر (عج) باشیم، برگزار می شود.
 

وی عنوان کرد: سخنران این مراسم حجت الاسلام علی نعمت الهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین است که امیدواریم با برگزاری اینگونه برنامه ها بتوانیم هرچه بیشتر در راستای معرفی سیره و روش زندگی امامان و ائمه اطهار و الگوگیری از آنها قدم برداریم.
 

چگینی در پایان یادآور شد: دبیرخانه کانون های مساجد استان قزوین، بخشداری طارم سفلی، کانون فرهنگی هنری مساجد طارم، حوزه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) طارم سفلی و شورای هیئات مذهبی استان از جمله کسانی هستند که ما را در برگزاری این جشن یاری کردند که از همه کسانی که در برگزاری این جشن مساعدت داشتند، تشکر می کنیم.

پایان پیام/
 

کد خبر 375626

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha