نهمین یادواره شهدای اصناف و بازار استان یزد برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول سازمان بسیج اصناف استان یزد از برگزاری نهمین یادواره شهدای بسیج اصناف و بازار و یادبود متوفیان اصناف استان خبر داد.

علی اضغر سلمانی مسئول بسیج اصناف استان یزد، ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت مهدی (عج) در تبیین برنامه های این سازمان در دهه مهدویت به خبرنگار شبستان گفت: تزیین و آذین بندی بازارها و مجتمع های تجاری استان، پخش شربت و شیرینی، توزیع سی دی حاوی آهنگ های مذهبی مرتبط با ولادت حضرت، برگزاری مراسم های جشن و مولودی خوانی و... از مهم ترین برنامه های این سازمان به مناسبت ولادت حضرت مهدی (عج) است.


وی با اشاره به برگزاری نهمین یادواره شهدای اصناف و بازار و یادبود متوفیان اصناف استان افزود: این یادواره از اول تا ششم تیر و یه یاد شهدای هفتم تیر به خصوص شهیدان بهشتی، سید رضا و سید محمد پاکنژاد و با گرامیداشت یاد و خاطره چهارمین شهید محراب آیت الله صدوقی و امام جمعه فقید استان حاج شیخ محمد صدوقی برگزار می شود.


سلمانی افزود: این مراسم از ساعت 5 و نیم تا 8 و نیم صبح در محل دفتر بسیج اصناف استان واقع در خیابان کاشانی برگزار می شود.


وی با اشاره به حضور سخرانان کشوری و استانی در این مراسم گفت: از حجت الاسلام قرائتی، سردار کوثری از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، سردار جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهرستان های استان، فرمانده های سپاه و نیروی انتظامی استان جهت سخنرانی در این یادواره دعوت شده است.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 375644

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha