اجتماع باشکوه منتظران ظهور منجی اصفهان در نیمه شعبان

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان از اجتماع باشکوه منتظران ظهور منجی اصفهان در نیمه شعبان خبر داد.

جعفر عسگری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: امروز، بیش از هر زمان دیگری جهان در انتظار مصلحی است که جهانیان را از ورطه گمراهی به سوی روشنایی هدایت کند و با توجه به اینکه نیمه شعبان امسال با روز جمعه همزمان شده، اجتماعی باشکوه از منتظران ظهور حضرت اباصالح المهدی (عج) در اصفهان برای دعای همگانی فرج تشکیل می شود.

 

وی ادامه داد: در این اجتماع باشکوه پس از اقامه نماز صبح به تلاوت دعای ندبه در مسجد امام (ره) اصفهان پرداخته می شود چرا که همه ما می دانیم دعای جمعی برای تعجیل در فرج حضرت مهدی (عج) و تقاضای همگانی از خداوند برای سرعت بخشیدن به تحقق وعده الهی بسیار موثرتر از دعاهای فردی است.

 

عسگری افزود: بنیاد مهدویت و آینده پژوهی اصفهان با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، این مراسم پرفیض را برگزار می کنند که این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام رنجبر و قرائت دعای ندبه توسط آیت الله مهدوی و مداحی حاج مجید صابری و مجید ربانی جمعه(23 خرداد) از ساعت 6 صبح برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: پس از پایان دعا، راهپیمایی مشتاقان ظهور جهت استغاثه برای ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) از مسجد امام تا خیابان حافظ برگزار می شود.

 

گفتنی است، اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد اصفهان نیز با حضور در این اجتماع باشکوه و معنوی، همراه با سایراقشار مردم برای سلامتی و تعجیل در فرج صاحب الزمان(عج) دعا می کنند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 375683

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha