سربازان گمنام امام زمان(عج)هستی خود را برای حفظ ارزش های ایران گذاشتند

خبرگزاری شبستان: استاندار استان مرکزی گفت:سربازان گمنام امام زمان (عج) بدون کوچکترین چشمداشت و توقعی به انجام رسالت خویش مشغولند و هستی خود را در راه حفظ ارزش های ایران اسلامی تقدیم کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، محمد حسین مقیمی در پیامی به مناسبت گرامیداشت نیمه شعبان و تبریک به سربازان گمنام امام زمان(عج)افزود: نیمه شعبان المعظم مصادف با طلوع خورشید درخشان جهان بشریت و مروارید فروزان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) میلاد ابرمردی که انسانیت ظهور او را به انتظار نشسته و عدالت برای پای بوسی قدمش لحظه شماری می کند.


وی آورده است: چه مبارک است نیمه شعبان میلاد منجی بشریت و روز جهانی مستضعفان میلاد امامی که برپا کننده عدالتی است که اساس بعثت انبیا (ع) است و چه فرخنده است نامگذاری زادروز آن ذخیره عالم هستی به نام مستضعفان عالم که به حق اینانند که در رکاب او زمین را لبالب از رایحه دل انگیز عدل و داد خواهند کرد و پرچم عدالت و رحمت حق تعالی را بربسیط دو گیتی به اهتزاز در خواهند آورد.


اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن این ایام خجسته خصوصا ولادت حضرت قائم(عج) به مردم شریف و ولایتمدار استان دارالعباده و دارالعلم مرکزی از مجموعه سربازان گمنام آن امام همام که بخش مهمی از عزت و سربلندی و امنیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون از خود گذشتگی های ایشان است.


استاندار مرکزی در این پیام افزوده است: از سربازان گمنام امام زمان (عج) که بدون هیچ چشمداشت و توقعی به انجام رسالت خویش مشغولند و خاضعانه همه هستی خود را در راه حفظ و صیانت از ارزش ها و آرمان های متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده اند سپاسگزاری کرده و موفقیت روز افزون ایشان را در راستای آرمان های والای امام(ره) و مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال مسئلت می کنم.


پایان پیام/

کد خبر 375760

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha