نیروهای اطلاعاتی کشور، قلعه عظیم امنیتی برای کشور و ملت هستند

خبرگزاری شبستان: ماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه های نمازجمعه این هفته، گفت: نیروهای اطلاعاتی کشور، قلعه عظیم امنیتی برای کشور و ملت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، در خطبه های نماز جمعه ظهر امروز (23 خرداد) در محل مصلی امام خمینی (ره)، با اشاره به نام گذاری نیمه شعبان به روز سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار کرد: نیروهای اطلاعاتی کشور، قلعه عظیم امنیتی برای کشور و ملت هستند. آنها خطرهای بسیار بزرگ امنیتی را که هرکدام ممکن است کل کشور را به مخاطره جدی سوق دهد، خنثی و دفع می کنند.


وی، با اشاره به توطئه های امنیتی متعدد علیه ایران اسلامی که بسیار وسیع و پیچیده است، افزود: سرمایه گذاری های هنگفتی در این باب صورت گرفته تا کشور ما با بحران های غیرقابل مهار در عرصه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مواجه شود.


آیت الله عاملی، تصریح کرد: با اقتدار نیروهای اطلاعاتی و نفوذ و ضربه آنها به کانون های توطئه ما شاهد هستیم که کشور ما در نا امن ترین نقطه جهان در امنیت کامل است.


نماینده ولی فقیه در استان، گفت: جنگ مذهبی، بزرگترین حربه در دست استکبار است و ابزار اصلی آنها برای بهم ریختن کشورهای اسلامی، گروههای برخاسته از جنگهای مذهبی است.


امام جمعه اردبیل، داعش را مجموعه پرورش یافته دستان شوم استکبار جهانی دانست و عنوان کرد: دشمنان اسلام، از این گروه ها در هر زمان و هر نقطه ای به شکلی خاص در مسیر منافع خود استفاده می کنند.


آیت الله عاملی، افزود: داعش در عراق درصدد به راه انداختن جنگ شیعه و سنی و تجزیه عراق و مقابله با تشکیل دولت قدرتمند بعد از انتخابات اخیر عراق است.


وی، سکوت کشورهای داعیه دار دفاع از حقوق بشر و مبارزه با تروریسم را در موضوع داعش عراق بسیار پرمعنی دانست و گفت: استکبار جهانی نمی تواند از داعش در سوریه دفاع و در عراق آنها را محکوم کند.


نماینده ولی فقیه در استان از اینکه استکبار جهانی خون انسان های بی گناه را وجه المصالحه منافع نامشروع خود قرار داده انتقاد کرد، افزود: نوع سازماندهی داعش در عراق نشان می دهد که تهاجم آنها به عراق، توسط دولت های بزرگ استعماری طراحی شده است.


امام جمعه اردبیل، در پایان سخنان خود، از جوانان استان و جوانان کشور آذربایجان که برای عزیمت به عراق به ایشان مراجعه می کنند تشکر کرده و اظهار داشت: فعلا جمهوری اسلامی ایران، قصد اعزام نیروی مردمی و غیر مردمی به عراق را ندارد.


پایان پیام/

کد خبر 375911

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha