9کانون‏ فرهنگی هنری مسجد استان سمنان تجهیز شد

خبرگزاری شبستان:مسئول دبیرخانه نظارت بر کانونهای فرهنگی هنری استان سمنان از تجهیز بیش از 9کانون تازه تاسیس مساجد این استان درسالجاری خبر داد.

حجت السلام محمدرضا حدادیان درگفتگو با شبستان در سمنان گفت: تجهیز این کانون ها به منظور حمایت و تقویت گروه های فعال در کانون های فرهنگی هنری مساجد صورت گرفته است.


وی با اشاره به اینکه این کانونها به وسایلی نظیر قفسه کتاب، صندلی، میز، میز کامپیوتر، کامپیوتر و کتاب تجهیز شده اند افزود: هزینه این تجهیزات 37 میلیون و350 هزار ریال است.


حدادیان با بیان اینکه این تجهیزات برای کانون های تازه تاسیس شهرستان های شاهرود،گرمسار و دامغان ارسال شده است گفت: گسترش کانون های فرهنگی هنری مساجد موجب رونق و گسترش فرهنگ معنویت و دینداری در جامعه می شود و باید با کارهای نو و ایده های جدید جوانان و نوجوانان را به مساجد جذب کرد.


مسئول دبیرخانه نظارت بر کانونهای فرهنگی هنری استان سمنان نیز گفت: کانون‏های فرهنگی و هنری در مساجد تمام فعالیت‏های مورد انتظار از جمله آموزش‏های قرآنی، برنامه‏های هنرهای تجسمی، تئاتر، سرود، شعر، تولید فیلم، برگزاری مراسم ولادت و شهادت را بر عهده دارند.
 

پایان پیام/

کد خبر 376547

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha