دشمنان اسلام ستیزی، را در بین جوانان رواج می دهند

خبرگزاری شبستان:حجت‌الاسلام وافی، از اساتید سبک زندگی اسلامی، گفت: دشمنان درقالب بازی های رایانه ای و فیلم های مختلف به دنبال ترویج اسلام ستیزی در بین جوانان و نوجوانان هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام وافی، از اساتید سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی و از کارشناسان برنامه‌های تلویزیونی امروز( 25 خرداد) در مراسم افتتاحیه برنامه‌ای اوقات فراغت کانون‌های مساجد لرستان که در تالار شهید آوینی خرم‌آ‌باد برگزار شد، در سخنانی پیرامون فیلم «شلیک بی‌صدا»، افزود: امروز دشمنان در قالب دسیسه های مختلف به دنبال رواج اسلام ستیزی در جامعه بخصوص در بین نسل جوان و نوجوان هستند.


وی افزود: در 14 سال پیش وزیر وقت امور خارجه آمریکا در جلسه‌ای چهار نفره که در آمریکا برگزار شد، گفت در 10 سال گذشته اسلام دین سوم دنیا بوده اما الان دین دوم است و اگر وضع به همین منوال پیش برود و جلوی اسلام را نگیریم به دین اول تبدیل می‌شود.


حجت الاسلام وافی، اظهار داشت: رئیس ‌جمهور آمریکا در برابر گفته ‌های وزیر امور خارجه‌ اش چهار پیشنهاد داد که از جمله می ‌توان مسموم کردن شبکه‌های سایبری و فضای مجازی و راه‌اندازی شبکه ‌های ماهواره‌ای است.


وی با بیان اینکه امروز در دنیا 34 شبکه ضد ایرانی وجود دارد، گفت: ابرت مرداک، از سیاستمداران آمریکا گفته است که من در 5 سال آینده به کمک فارسی وان مفهوم حیا در ایران را نابود می‌کنم.


حجت الاسلام وافی، با بیان اینکه همچنین دشمنان با ساخت فیلم‌هایی مانند 300، دبی، هواپیما 103 و... سعی در کمرنگ کردن اسلام دارند، ادامه داد: راهکار دوم ساخت فیلم های سینمایی علیه اسلام است که تولید 30 فیلم در دست کار است.


وی با بیان اینکه امروز دشمنان در ساخت بازی های کامپیوتری از قانون شرطی شدن استفاده می کنند، ادامه داد: بازی های کامپیوتری ضد اسلام از دیگر راه های پیشنهادی رئیس ‌جمهور وقت آمریکا بود.


این استاد، با بیان اینکه 14 سال پیش فقط یک نفر متوجه این توطئه شد و به بیان تذکرات اقدام کرد، ادامه داد: مقام معظم رهبری در رابطه با این توطئه دشمن فرمودند: این فیلم ها و بازی های رایانه ای دنیای اسلام را تهدید می‌کند و سازمان‌های جاسوسی آمریکا و انگیس با سرگرم کردن جوانان با استفاده از هزاران فیلم سینمایی و بازی رایانه‌ای قصد دارند چهره اسلام را زشت جلوه دهند.


حجت الاسلام وافی، با اشاره به بازی‌های همچون« سام ماجراجو در پرسپولیس»، ادامه داد: طبق توضیحات دفترچه راهنما فرزند ما باید وارد پرسپولیس شده ایرانیان را که سر ندارند و بمب در دست دارند یعنی این که ایرانیان هم تروریست هستند را بکشند.


وی ادامه داد: در این بازی باید نوشته سر در مساجد را نابود کنند که بتوانند غول بازی را بکشند و این سر در عبارتی نیست جز‌«انا مدینه العلم و علی باب‌ها» که در اصل باید نام پیامبر اکرم(ص) و امام علی(ع) را از بین ببرند.


حجت الاسلام وافی، افزود: علاوه بر این بازی‌های دیگری مانند «خون‌آشام» و «شاهزاده ایرانی» هم ساخته‌اند که در آن‌ها مردی می‌آید با اسب سفید، شمشیر به‌دست، شیک‌پوش و سفیدپوش، قد بلند و یکی از جاهایی که می‌رود بیت‌الحرام و مسجدالاقصا است که این از ویژگی‌های امام زمان(عج) است.


وی ادامه داد: در بازی شاهزاده ایرانی که محتوای ضد اخلاقی دارد این امکان وجود دارد که شمشیر را عوض کنی و روی این شمشیرها عبارات «اسب سوار مقتدی، مقتنم و قوی» نوشته شده است که از القاب حضرت ولی‌عصر(عج) است.


این کارشناس، با بیان اینکه سازندگان این بازی‌های شنیداری و دیداری طراحی‌های خود را آیات قرآن قرار داده‌اند، ادامه داد: در زمینه IGI 2 کلمه «الله» را به‌صورت برعکس روی دیوارها می‌بینیم و صدایی می‌شنویم که آیات آخر سوره زلزال را قرائت می‌کند، از روی فرشی باید عبور کنیم که اسم پیامبر(ص) «محمد» روی آن نوشته شده است در آخر برای رفتن به مرحله بعد باید کلید خروج را پیدا کنیم که در کتاب قرآن جاسازی شده و برای به‌دست آوردن آن مجبوری کتاب قرآن را متلاشی کنی.


وی با تاکید بر ضرورت هوشیاری خانواده و مسئولان در برابر دسیسه های دشمنان، خاطرنشان کرد: مخالفان اسلام این چنین اسلام ستیزی را در بین جوانان مسلمان ایران ترویج می‌کنند.


این کارشناس، با بیان اینکه ما باید به ‌دنبال راهکارهایی برای جلوگیری از اسلام ستیزی جوانان باشیم، اظهار کرد: اگر جوانان ما معتاد این بازِ‌ی ها شده اند، به‌دنبال بازی جایگزین برای انها باشیم و بعد از آن اتاق فکر تشکیل دهیم که چگونه می‌توان بدون بازی‌های کامپیوتری و ضد اسلامی هیجان بچه‌ها را تخلیه کرد.


حجت‌الاسلام وافی، با طرح این سؤال که بچه ها 15 سال پیش بیشتر سؤال می‌پرسیدند یا الان، ادامه داد: در مراجعاتی که به مدرسه‌های مختلف داشته‌ام به این نتیجه رسیده‌ام که بچه‌ها در 15 سال پیش ذهن بازتری داشته و سؤالات بیشتری می‌پرسند و این نتیجه مصمومیت ذهن فرزندان توسط کانال‌های ماهواره‌ای و بازی‌هاست.


وی افزود: قبلاً ماهواره تاثیری روی زندگی و شیوه آن ندارد، ماهواره را آزاد کردند و الان به‌دنبال بازکردن فیس‌بوک هستند ولی از تاثیرات منفی آن روی مردم بی‌خبرند.


پایان پیام/
 

کد خبر 376692

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha