آغاز تبلیغات شهری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن

خبرگزاری شبستان: ضرغامی با اشاره به برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از 2 تا 24 تیر ماه گفت: تبلیغات شهری نمایشگاه قرآن از اواسط هفته جاری در سطح شهر آغاز می شود.<BR>

به گزارش خبرگزاری شبستان، برزین ضرغامی، قائم مقام بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با اشاره به اینکه بیست و دومین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم دوشنبه، دوم تیرماه مصادف با 25 شعبان افتتاح می‌شود، گفت: کمیته‌ها و بخش‌های مختلف نمایشگاه طراحی شده و مدیران بخش‌های مختلف در حال برنامه‌ریزی برای تدارک نمایشگاه هستند.

وی با بیان اینکه بیست و دومین نمایشگاه قرآن کریم در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود، عنوان کرد: بخش‌های اطلاع‌رسانی نمایشگاه قرآن و تبلیغات این نمایشگاه در سطح شهر اواسط هفته جاری آغاز می‌شود. به هر حال برگزاری نمایشگاه قرآن به این دلیل که ساحت نمایشگاه و ساحت قرآن کریم بسیار مقدس است سخت است و باید تفاوتی برای نمایشگاه قرآن نسبت به سایر نمایشگاه‌ها و فعالیت‌ها قائل شد.

 

قائم مقام بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن درباره دلیل تغییر مکان برگزاری این نمایشگاه گفت: نمایشگاه قرآن تنها فعالیتی است که در مقایسه با سایر نمایشگاه‌هایی که در مصلی برگزار می‌شود، با موضوع مصلی و با فضای مصلی مناسبت و سنخیت دارد؛ اما امسال توافقی انجام شده که نماز ماه مبارک رمضان در محل مصلی برگزار شود و با توجه به اینکه شرکت‌کنندگان در نماز‌های ایام ماه مبارک رمضان نسبت به نمازخوانان جمعه سایر فصول بیشتر هستند، تصمیم بر آن شد که نمایشگاه قرآن در مصلی برگزار نشود.
وی افزود: بین مکان‌هایی که در سطح شهر تهران وجود داشت، باغ موزه دفاع مقدس مناسب‌ترین مکان برای نمایشگاه قرآن است؛ هم به خاطر تناسب موضوعی که با محوریت دفاع مقدس است و هم همکاری خوبی که شهرداری تهران برای برگزاری این نمایشگاه با ما داشته است. شهرداران مناطق هم‌جوار نمایشگاه در نمایشگاه قرآن همکاری‌های لازم را دارند و شهرداری با تمام پتانسیل‌های موجود پای کار آمده است که امیدواریم این همکاری مشترک یک هم‌افزایی برای فعالیت‌های قرآنی باشد.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 376911

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha