نمایشگاه کودک، نوجوان و اوقات فراغت در شیراز کلید خورد

خبرگزاری شبستان: مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با اشاره به افتتاح نمایشگاه کودک، نوجوان و اوقات فراغت در شیراز، گفت: این نمایشگاه از 26 تا 31 خرداد پذیرای علاقمندان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، به نقل از روابط عمومی نمایشگاه های فارس، مهندس عبدالناصر اسکندری، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با اشاره به افتتاح نمایشگاه کودک، نوجوان و اوقات فراغت در شیراز، گفت: این نمایشگاه از 26 تا 31 خرداد پذیرای علاقمندان است.

 

وی اضافه کرد: این نمایشگاه با حضور 55 شرکت کننده در تاریخ ذکر شده از ساعت 17 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه ها پذیرای بازدید کنندگان است.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: در این گردهمایی از مجموعه کتاب های رنگین کمان با محتوای کودکانه و شامل پنج عنوان کتاب است، رونمایی خواهد شد، این مجموعه که شامل کتاب های "جشن آسمانی"، "شعر خدا"، "داداش کوچولو و پیراهن نور و مثل نسیم" است همراه با DVD این اشعار به دوستداران ارائه می شود همچنین روز پنجشنبه 28 خرداد ماه جاری با حضور نویسنده مطرح کودکان و نوجوانان احمد اکبر پور جلسه نقد کتاب "امپراطور کلمات" و معرفی سایر آثار وی برگزار خواهد شد، که لازم به یادآوری است آثار نویسنده مورد نظر تاکنون به پنج زبان زنده دنیا ترجمه شده است.

 

اسکندری اضافه کرد: سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری در قالب هفت غرفه به ارائه خدمات این سازمان در خصوص ارتقاء فرهنگ شهروندی – ارائه بخشی از فعالیت فرهنگسرا ها و تربیت بدنی و ورزش همگانی معرفی بوستانهای ویژه خانواده ها و همچنین ارائه مشاوره فردی به صورت رایگان می پردازد و در سایر بخش ها فعالین مرتبط با موضوع نمایشگاه به ارائه محصولات و خدمات خود پرداخته اند و همچنین سازمان پیش آهنگی (مردم نهاد) نیز با ارائه آموزش های ویژه کودکان و نوجوانان در خصوص حفظ نظم، ایجاد همدلی و همکاری، کمک های اولیه و سایر فعالیت ها در خدمت بازدید کنندگان خواهند بود.


مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس اظهار داشت: روز جمعه مورخ 30 خرداد ماه جاری جشن ویژه کودکان و نوجوانان با حضور خاله شادونه، در محل دائمی نمایشگاه ها از ساعت 17 و 30 دقیقه برگزار می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 377184

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha