بررسی سبک زندگی فضیلت محور در همایشی ملی

خبرگزاری شبستان: همایش ملی سبک زندگی فضیلت محور با توجه ویژه به دو مقوله اقتصاد و فرهنگ و پرداخت به موضوعاتی همچون تطبیق سبک زندگی اسلامی و فضیلت برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام سیدفتاح امیدخدا، دبیر همایش ملی "سبک زندگی فضیلت محور" با اشاره به اهمیت سبک زندگی و تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر این مهم اظهار کرد: همایش ملی «سبک زندگی فضیلت محور»، در راستای اجرایی کردن منویات رهبری مبنی بر ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و اخلاق محور کردن فضای عمومی جامعه با تاکید بر فرهنگ عمومی مبتنی بر قرآن و عترت (ع) برگزار می شود.
وی با بیان اینکه گروه مخاطب این همایش اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و اقشار عموم جامعه هستند، گفت: محورهای این همایش سبک زندگی سیاسی، سبک زندگی مذهبی فرهنگی، سبک زندگی اقتصادی و سبک زندگی اجتماعی و شهروندی است.
حجت الاسلام امیدخدا تصریح کرد: به منظور برگزاری هر چه بهتر این همایش کارگروه های آموزشی با موضوع "معنای سبک زندگی اسلامی در فرهنگ اسلامی و غیر اسلامی"، "تحلیل و بررسی مسئله فضیلت"، "تطبیق سبک زندگی اسلامی و فضیلت" و "تعیین مصادیق سبک زندگی اسلامی در جامعه کنونی" نیز بهمن ماه در محل دبیرخانه این همایش ملی با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه برگزار می شود.
دبیر همایش ملی سبک زندگی فضیلت محور افزود: با توجه به نامگذاری سال جاری مبنی بر " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" دو مسئله" فرهنگ " و" اقتصاد" به صورت ویژه در همایش ملی سبک زندگی فضیلت محور مورد بررسی قرار می گیرد.
بنا به گزارش خبرگزاری حوزه، معاون اجرایی موسسه قرآن و عترت (ع) فضلیت وحی عنوان کرد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این همایش می توانند به سایت www.fazilat2015.ir مراجعه و یا با تلفن 8527828-0511 دبیرخانه این همایش تماس حاصل کنند.
شایان ذکر است، همایش ملی «سبک زندگی فضیلت محور» به همت موسسه قرآن و عترت (ع) فضلیت وحی مشهد اسفندماه سال جاری در این شهر مقدس برگزار می شود.
پایان پیام/
 

کد خبر 377208

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha