اعتبار از دست رفته فرهنگ و هنر بازگردانده می شود

خبرگزاری شبستان: سرپرست معاونت فرهنگی هنری مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: تلاش خواهیم کرد اعتبار از دست رفته فرهنگ و هنر را بازگردانیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، احمد قلیشلی، سرپرست معاونت فرهنگی هنری مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در نخستین جلسه هم اندیشی با کارشناسان فرهنگی هنری این اداره کل افزود: امروز زمان آن رسیده که انگیزه دوباره و شور و هیجان بوجود آمده در جامعه فرهنگی هنری را به فال نیک بگیریم و از آن در ارتقای شرایط فرهنگی هنری استان استفاده کنیم.


وی تصریح کرد: متاسفانه در سالیان اخیر بعد نظارتی ارشاد پر رنگ تر شده و دوبعد اصلی که هدایت و حمایت است در سایه قرار گرفته است.


قلیش لی با تاکید بر لزوم توجه جدی و مدام به خواسته های مراجعان در دو مجموعه فرهنگی و هنری، افزود: باید با کمک اهالی فرهنگ و هنر و رسانه در سال مزین به نام اقتصاد و فرهنگ، بتوانیم اعتبار از دست رفته فرهنگ و هنر را به آن باز گردانیم و در تحقق و دغدغه های مقام معظم رهبری گام برداریم.


در ادامه این جلسه کارشناسان حوزه های فرهنگی، هنری اداره کل و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان ضمن بیان مشکلات و بیان نقطه نظرات به بررسی راهکارهای تسهیل در گردش کاری ارباب رجوع پرداختند.


پایان پیام/

کد خبر 377542

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha