بررسی طرح آموزش همگانی قران کریم در خانه

خبرگزاری شبستان: اعضای کمیسیون اموزش و تحقیقات مجلس طرح آموزش همگانی قران کریم در خانه را بررسی می کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یکشنبه 1 تیر میزبان رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و همچنین رییس سازمان مبارزه با مواد مخدر برای گزارش آنها از عملکرد این دو سازمان هستند.

 

اعضای این کمیسیون دوشنبه 2 تیر جمع‌بندی را در رابطه با بحث اقتصاد مقاومتی با حضور معاونین پژوهشی وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری، تعاون کار و رفاه اجتماعی، بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و معاون علمی و فناوری رییس جمهور خواهند داشت.

 

اعضای این کمیسیون سه شنبه 3 تیر طرح آموزش همگانی قرآنی کریم در خانه و طرح تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون ثبت اختراعات طرحهای صنعتی و لایحه اساسنامه سازمان فرهنگی و هنری فارسی زبانان را بررسی می‌کنند.

 

همچنین کمیسیون اجتماعی مجلس طرح الحاق یک تبصره به ماده 190 قانون مقررات استخدامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و طرح الحاق یک بند به تبصره جزء 1 ماده 3 قانون تدوین و تنقیح قوانین و مقررات کشور و طرح یک بند به تبصره جزء 1 ماده 3 قانون تدوین و تنقیح قوانین و مقررات کشور را مورد بررسی قرار می‌دهند.

 

اعضای این کمیسیون همچنین سه شنبه 3 تیر طرح الحاق یک بند به ماده 2 قانون تشکیل شورای عالی اشتغال را بررسی می کنند و از نمایشگاه اتکا و ساتا بازدید می‌کنند.

پایان پیام/

 

کد خبر 378087

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha