نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد گشایش می یابد

خبرگزاری شبستان: استاندار خراسان رضوی بر رشد کیفی نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد مقدس تاکید کرد و گفت: نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد از 18 تا 27 ماه مبارک رمضان گشایش می یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی در جلسه با مسئولین برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد مقدس با تاکید بر رشد کیفی این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه قرآن و عترت مشهد مقدس به عنوان یک رخداد عظیم فرهنگی و قرآنی در کنار مضجع شریف امام رضا(ع) و در پایتخت معنوی کشور از اهمیت خاصی برخوردار است که باید به آن توجه ویژه شود.

 

وی همچنین بر پوشش گسترده مخاطبین بویژه نسل جوان و نوجوان و تنوع و ایجاد خلاقیت در برگزاری نمایشگاه و تقویت بخش های جذاب خصوصاً حوزه های مختلف هنری نمایشگاه و بهره گیری از ظرفیت تمام دستگاه های اجرایی تأکید کرد و گفت: با توجه به برگزاری این نمایشگاه بعد از نمایشگاه قرآن تهران باید از تمام ظرفیت های ملی مهیا شده در تهران بویژه بخش بین الملل و ظرفیت های رسانه ملی در استان بهره مند گردیم.

 

استاندار خراسان رضوی نسبت به افزایش زمان برگزاری نمایشگاه تاکید کرد وگفت: این نمایشگاه از 18 تا 27 ماه مبارک رمضان برگزار شود.

 

انجام تبلیغات شهری و نصب بیلبورد و پرده آویز در سطح شهر توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، تنظیم نماد مناسب برای قبور دو شهید مدفون در میدان نمایشگاه تا قبل از شروع نمایشگاه، برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در شهرستانهای استان خراسان رضوی با محوریت فرمانداران توسط معاون سیاسی و امنیتی با تاکید بر 9 شهرستان تلفیقی و مرزی استان، پوشش مناسب صدا و سیمای خراسان رضوی از نمایشگاه، از مصوبات این جلسه بود.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 378089

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha