ارسال 20 هزار قرآن کریم به مساجد همزمان با ماه مبارک رمضان

خبرگزاری شبستان: ارسال بیش از 20 هزار جلد قرآن کریم به مساجد و برگزاری همایش خادمین طرح تلاوت نور از جمله برنامه های معاونت آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های مساجد کشور همزمان با ماه مبارک رمضان است.

 محمدرضا جعفری، معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های مساجد کشور با اعلام برنامه های این معاونت در ایام ماه مبارک رمضان به خبرنگار حوزه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان گفت: توسعه تلاوت نور در مساجد از جمله برنامه هایی است که در ماه مبارک رمضان مورد توجه است و در همین راستا، بیش از 20 هزار جلد قرآن بین مساجد مجری این طرح توزیع می شود.

 

 وی بیان کرد: در همین راستا قرآن متحد الشکلی نیز تهیه و مطابق سهمیه برای توزیع بین مساجد به دبیرخانه استانها ارسال می شود.


 جعفری برگزاری همایش استانی خادمین طرح تلاوت نور در استانها با حضور ائمه جماعات، اساتید و قاریان را یکی دیگر از برنامه هایی این ایام نام برد و تصریح کرد: این همایش با شناسایی افراد فعال در عرصه قرآنی مساجد با هدف توسعه طرح تلاوت نور و الگوسازی و معرفی شاخصه های مسجد طراز اسلامی در عرصه قرآنی برگزار می شود.

 

 وی برگزاری جلسات آموزش قرآن (روخوانی روان خوانی،تجوید، صوت و لحن حفظ)، برگزاری جلسات ترتیل خوانی در ایام ماه مبارک رمضان(جزءخوانی)، برگزاری کلاسهای طرح قرآنی 1448 با مشارکت شبکه قرآن و معارف سیما را از دیگر برنامه های این معاونت در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و افزود: دو هزار کلاس حضوری طرح 1448مطابق سهمیه اعلامی در زمینه حفظ موضوعی آیات قرآن کریم در کانونها تشکیل می شود.

 

 معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های مساجد کشور همچنین به حضور ستاد عالی کانون ها در نمایشگاه قرآن اشاره کرد و گفت: برپایی غرفه و معرفی برنامه های قرآنی ستاد عالی کانون هاب مساجد کشور و اجرای برنامه های قرآنی متنوع برای خانواده ها از دیگر برنامه های این معاونت است.

پایان پیام/
 

کد خبر 378208

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha