طرح نشاط معنوی در امامزادگان و بقاع متبرکه گرگان برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: رئیس اوقاف وامور خیریه شهرستان گرگان از برگزاری طرح نشاط معنوی با هدف سوق دادن نسل جوان به فعالیت فرهنگی و قرآنی به خصوص طرح تربیت حافظان قرآن کریم در آستان مقدس امامزادگان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین روح الله سلیمانی فرد، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: طرح نشاط معنوی برای پنجمین سال متوالی در شهرستان گرگان برگزار می شود.


وی با اشاره به هدف از برگزاری این طرح، افزود: نشاط معنوی با برنامه ریزی صحیح و منطقی و متناسب با روحیه جوانان و نوجوانان و ارتقای سطح معرفتی و حرکت های علمی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، مذهبی و سیاسی آنان برگزار می شود.


حجت الاسلام سلیمانی فرد اظهارداشت: استفاده از ظرفیت اوقات فراغت دانش آموزان در تعطیلات تابستانی در جهت تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و بهینه سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در تابستان با هدف تقویت و ارتقای بنیه اعتقادی دینی، اخلاقی و ارزش های انقلاب اسلامی از دیگر اهداف این طرح است.


وی تصریح کرد: سوق دادن نسل جوان به فعالیت فرهنگی و قرآنی به خصوص طرح تربیت حافظان قرآن کریم در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه از دیگر اهداف این طرح است.


رئیس اداره اوقاف و امورخیریه گرگان خاطرنشان کرد: زمان تبلیغات طرح نشاط معنوی از 1 تا 31 خرداد و زمان ثبت نام از 10 تا 31 خرداد بود که شروع طرح از 8 تیر تا 20 مرداد سال جاری است.


پایان پیام/ 

کد خبر 378260

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha