نماز راه سعادت انسان و دوری از گناه است

خبرگزاری شبستان: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: نماز راه نجات و سعادت انسان و دوری از گناه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام صفر قربان پور، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در جلسه شورای اقامه نماز این اداره کل گفت: نماز راه نجات و سعادت انسان است و قبولی سایر اعمال نیز در گروه پذیرفته شدن این فریضه الهی است.

 

وی در ادامه با اشاره به اهمیت اقامه نماز جماعت، افزود: نماز سبب دوری از گناه و معصیت است و نماز جماعت علاوه بر فوائد نقل شده در تحکیم وحدت درنشاط اجتماعی مؤثر خواهد بود.


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش توسعه و ترویج فرهنگ نماز را یک وظیفه دانست و ادامه داد: همه افراد جامعه در ادای آن سهم دارند.

 

حجت لاسلام قربان پور بیان کرد: جامعه ای که به نماز اهمیت بدهد از بسیاری از مشکلات رهائی خواهد یافت.


وی اظهار کرد:استفاده از پیام های مقام معظم رهبری در خصوص اقامه نماز و ترویج و گسترش آن می تواند رویکرد فعالیت های شورای اقامه نماز ادارات باشد و هر یک از دستگاه ها و ادارت به نوبه خود در عملی کردن سفارشات ایشان نقش مهمی را دارا هستند.

 

در ادامه این جلسه وحید ضرغامی، کارشناس فرهنگی و دبیر شورای اقامه نماز اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز در سخنانی به ارایه گزارشی از فعالیت های انجام شده در این راستا پرداخت و گفت: استفاده از ابزارهای مؤثر در تبلیغات اقامه نماز ،ایجاد خلاقیت و ابتکار در فعالیت های ویژه نماز از جمله مهمترین فعالیت هائی است که لازم است به آن بیشتر توجه شود.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از سایت اطلاع رسانی سازمان تبلیغات استان مرکزی ، پیگیری مصوبات جلسات شورای اقامه نماز اداره کل، انجام پاره ای تغییرات در نحوه اقامه نماز جماعت در اداره کل، نظرخواهی از کارکنان و ارباب رجوع در خصوص اقامه نماز در این اداره کل از جمله مصوبات این جلسه بوده است.
 

پایان پیام/

کد خبر 378278

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha