هنر جدید در نمایشگاه بین المللی قرآن

خبرگزاری شبستان: 8 اثر ویدئو آرت و چیدمان در بخش هنر جدید نمایشگاه تجسمی بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی دفتر هنرهای تجسمی، برای نخستین بار در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم نمایشگاه آثار هنر جدید شامل ویدئو آرت و چیدمان برگزار می شود.


آثار ویدئو آرت از احمد نادعلیان (بهشت و جهنم)، شیرین پیله وری( آفرینش)، فریده شاهسوارانی، مرتضی احمدوند و امیر دستمردی در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به نمایش در می آید.


همچنین دو اثر چیدمان درخت زیتون اثر زنده یاد دکتر عبدالمجید حسینی راد و حیات پس از مرگ حسین خسرو جردی، با اجرای محمد ابراهیم ابراهیمی و چیدمانی از وحید همای در بخش هنر جدید بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ارائه می شود.


بخش هنرهای تجسمی بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با همکاری دفتر هنرهای تجسمی و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.
نمایشگاه آثار نقاشی، خوشنویسی، نگارگری و ...، نمایشگاه آثار هنر جدید در قالب ویدئو آرت، چیدمان و ... ، ورک شاپ با حضور پنج هنرمند شاخص و صاحب نام کشور برنامه های بخش تجسمی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم است.


بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از سوم تیر ماه امسال در باغ موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 378557

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha