برگزاری مسابقه کتاب "سوار سبزپوش آرزوها"در اوقاف کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری شبستان:معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسابقه کتاب "سوار سبزپوش آرزوها" بین کارکنان این اداره و خانواده های آنان برگزار می شود.

سیدرضا منصوری، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: همان طور که در امامزاده ها و مساجد سراسر استان مسابقات فرهنگی اجرا می شود، معاونت فرهنگی نیز مسابقه ای بین همکاران، خانواده و فرزندان بالای 12 سال آنان برگزار می کند.

منصوری سوالات این مسابقه را از کتاب "سوار سبزپوش آرزوها" عنوان و افزود:این کتاب روایتی نو از زندگی و زمانه امام هادی (ع)، امام حسن عسکری (ع) و حضرت صاحب الزمان (عج) است که به صورت رایگان در اختیار همکاران اداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این کتاب که از زمان این بزرگواران و حکامی که در آن زمان بودند و جور و ستم هایی که نسبت به این بزرگواران روا می داشتند و همچنین نقش این بزرگواران در ارشاد و هدایت مردم و همچنین تولد امام زمان (عج) در دوران خفقان سوالاتی از طریق این معاونت طرح و در اختیار همکاران قرار گرفته است.

این مسئول اظهار داشت: همکاران با مطالعه کتاب سوالاتی را که از خود مطالب کتاب مطرح شده، پاسخ می دهند و هفتم تیرماه جاری، قبل از ماه مبارک رمضان باید پاسخ نامه ها را تحویل دهند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعد از تصحیح کسانی که به همه سوالات پاسخ صحیح داده اند در قرعه کشی شرکت و همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) با دعوت از همکاران، خانواده های آنان و صرف افطاری، نفرات برگزیده معرفی و تجلیل می شوند.


پایان پیام/

کد خبر 378759

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha