35 بقعه متبرکه استان همدان غبارروبی و عطرافشانی می شوند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان همدان، گفت: در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، 35 بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزادگان استان همدان غبارروبی و عطرافشانی می شوند.

حجت الاسلام رضا حاجی زین العابدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر استان غبار روبی و عطر افشانی می شوند، به خبرنگار شبستان گفت: طرح ضیافت الهی، اطعام و افطاری با توجه به نیت واقفان در سطح بقاع متبرکه شاخص استانطی ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

 

وی اظهار داشت: تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی با استفاده از ظرفیت فضای معنوی ماه مبارک رمضان و تقویت باورها، اعتقادات و ایجاد فضای معنوی در جامعه بویژه برای نسل جوان در این برنامه مد نظر است.
 

وی گفت: ترویج و تبلیغ مفاهیم قرآنی و ایجاد فضای انس با قرآن در جامعه در جوار آستان مقدس خاندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، اجرای دقیق نیات واقفان خیر اندیش و آماده سازی فضای امامزادگان نیز از جمله اهداف برگزاری این برنامه است.
 

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان، ادامه داد: در ایام ماه مبارک رمضان امامزادگان و بقاع متبرکه ، مساجد، حسینیه ها و تکایا برنامه های ویژه ای برگزار می کنند و آماده پذیرایی از روزه داران هستند.


حجت الاسلام زین العابدینی، از اعزام مبلغان و روحانیون در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف استان خبر داد و افزود: علاوه بر مبلغان بومی از مبلغان میهمان که اکثرا از حوزه علمیه قم آمده اند، استفاده خواهد شد.

 

زین العابدینی ادامه داد: علاوه بر محافل انس با قرآن، ویژه برنامه شبی با قرآن در بقاع متبرکه شاخص استان نیز در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

 

پایان پیام/


 

کد خبر 378835

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha