تحلیل و بررسی روش آموختن از راه گفتگو برای کودکان

خبرگزاری شبستان: مهم‌ترین ویژگی ها و معیارهای هدایت حلقۀ کندوکاو در نشست تحلیل و بررسی روش آموختن از راه گفتگو بررسی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، روش آموختن از راه بحث و گفت‌و‌گو یکی از جریانات حاکم بر آموزش فلسفه برای کودکان در کشور فرانسه است که اسکار برنی فیه از اصلیترین نمایندگان آن محسوب می شود. این روش پیش از این از طریق آثار وی و همچنین حضور او در ایران و کارشناسان دیگری که روش او را پیگ رفته‌اند به مخاطبان و علاقه مندان این حوزه معرفی شده است.
پژوهشگاه علوم انسانی و ارتباطات فرهنگی در این راستا نشست هم‌اندیشی مخاطبان و فعالان فلسفه برای کودکان و نوجوانان با عنوان "تحلیل و بررسی روش آموختن از راه گفت‌و‌گو" مهم‌ترین ویژگی ها و معیارهای هدایت حلقۀ کندوکاو را بدین روش مورد بحث و گفت‌و‌گو قرار می دهد.
این نشست با هدف بحث و تبادل نظر درباره مشکلات و مسائل مربیان در کلاسهای فلسفه برای کودکان و به اشتراک گذاشتن تجارب مربیان در استفاده از منابع مختلف و الگوهای متنوع هدایت حلقۀ کندوکاو با سخنرانی ملیحه راجی مدیر گروه پژوهشی فلسفه برای کودکان (فبک) ساعت 14 و 30 دقیقه عصر فردا سه شنبه، سوم تیرماه در سالن حکمت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود.
پایان پیام/


 


 

کد خبر 379057

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha