اعلام برنامه‌های ماه رمضان و طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه‌ آزاد گرگان

خبرگزاری شبستان: رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان به تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان مصوب در شورای فرهنگی دانشگاه پرداخت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان، تقی امینی، رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در تشریح برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در ماه مبارک رمضان گفت: از مهمترین برنامه های این ماه برگزاری کارگاه آموزشی تفسیرسوره فرقان است که با حضور کارکنان و اعضای هیئت علمی و با بهره گیری از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه برگزار می شود.


وی با اشاره به برنامه های استقبال از ماه مبارک رمضان در دانشگاه، اظهار داشت: تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی برنامه های مختلف ماه مبارک به همراه غبارروبی مسجد خاتم الانبیای دانشگاه با حضور پرشور دانشگاهیان در استقبال از ماه مبارک انجام خواهد شد.


امینی با اشاره به تلاوت روزانه قرآن کریم در مسجد دانشگاه و طرح ختم قرآن در هدیه به روح ملکوتی امیرالمومنین (ع)، گفت: برگزاری مراسم ولادت امام حسن(ع)، شهادت حضرت علی(ع) و مراسم ویژه لیالی قدر به صورت متمرکز در دانشگاه و حضور در برنامه های دانشگاهیان در سطح شهر گرگان از برنامه های مناسبتی ماه مهمانی خدا است.


عضو شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان از طرح ضیافت اندیشه دانشجویان خبر داد و گفت: این طرح امسال نیز برابر سنوات گذشته و با استقبال پرشور دانشجویان برگزار خواهد شد.


وی با اشاره به برگزاری مسابقات نقاشی فرزندان کارکنان و اعضای هیئت علمی با موضوع نماز و ماه مبارک، اظهار داشت: دیدار با ایتام با حضور ایشان در محیط دانشگاه و برخورداری از امکانات رفاهی دانشگاه، برگزاری مسابقات فرهنگی، سخنرانی های روزانه بعد از نماز ظهر و عصر، تدوین بروشورهای مناسبتی نماز و روزه از جمله سایر برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در ماه مبارک است.


پایان پیام/

کد خبر 379241

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha