برگزاری نشست های علوم انسانی در نمایشگاه قرآن

خبرگزاری شبستان: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نشست های تخصصی مرتبط با علوم انسانی را نمایشگاه بین المللی قرآن برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با حضور در دو بخش مکتوب و بخش دانشگاهی، آخرین دستاوردهای خود را در زمینه تحوّل علوم انسانی در معرض دید عموم قرار می دهد.
این گزارش می افزاید: برگزاری نشست های علمی تخصصی با عناوینی همچون، مفاهیم روان شناختی در قرآن کریم، جریان شناسی تفسیر سلفی و مکانیزم های نظارت خدا بر رفتار انسان و اثر آن در تنظیم رفتار اجتماعی از دیدگاه قرآن کریم از جمله برنامه های علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در بخش دانشگاهیان بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم است.
همچنین، ارائه مشاوره تخصصی پژوهش ها و پایان‌نامه های قرآنی با رویکرد میان رشته ای و با حضور اعضای هیئت علمی پژوهشگاه از دیگر فعالیت های پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در این دوره از نمایشگاه است. قرآن و اقتصاد، قرآن و علوم تربیتی، قرآن و علوم اسلامی، قرآن و روان شناسی، قرآن و جامعه شناسی، قرآن و علوم انسانی و قرآن و مدیریت موضوعاتی است که در برنامه مشاوره گنجانده شده است.
بنا بر گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حزوه و دانشگاه، علاقه مندان جهت آگاهی از زمان دقیق اجرای برنامه های فوق می توانند به پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشانی www.rihu.ac.ir مراجعه نمایند.
شایان ذکر است، غرفه پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در بخش مکتوب در سالن A غرفه 44 پذیرای علاقه مندان به کتب علوم انسانی اسلامی است.
پایان پیام/
 

کد خبر 379316

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha