آنچه از احکام روزه باید بدانیم

خبرگزاری شبستان: رادیو معارف در برنامه پر مخاطب «زمزم احکام» احکام ویژه ماه رمضان را بازگو می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در آستانه آغاز ماه میهمانی خدا برنامه پر مخاطب و پر سابقه «زمزم احکام» از 3 تیر 92 هر روز به بازگویی احکام ویژه ماه مبارک رمضان اختصاص می یابد.
در ابتدای این برنامه حجت الاسلام و المسلمین حسین وحید پور کارشناس مباحث فقه و احکام، احکام روزه، همچون نیت، مبطلات روزه، احکام قضا و کفاره روزه، احکام روزه مسافر، بیان اقسام افرادی که روزه به آنها واجب نیست، احکام استهلال، انواع روزه‌های مستحب، حرام و مکروه و احکام ویژه بانوان در ماه مبارک رمضان را بیان می کند.
همچنین در قسمت دوم این برنامه مراجع معظم تقلید و نمایندگان ویژه ایشان به استفتائات و سوالات شرعی شنوندگان پاسخ می‌دهند به طوری که پاسخگویی شخص مرجع تقلید یا نماینده ویژه‌ ایشان در رادیو معارف سبب شده است؛ آنچه در این برنامه به عنوان نظر شرعی مرجع تقلید بیان می‌شود برای عامه مخاطبان قابل استناد و عمل باشد.
برنامه «زمزم احکام» کاری از گروه معارف و علوم اهل‌بیت علیهم السلام به سردبیری و تهیه کنندگی علی اسماعیلی و گویندگی سید مرتضی موسوی نژاد هر روز از ساعت 12 و 10 دقیقه از رادیو معارف پخش و از ساعت 4 و 40 دقیقه بامداد روز بعد بازپخش می‌شود.
علاقمندان به دریافت این برنامه می‌توانند به صفحه اختصاصی برنامه «زمزم احکام» در سایت رادیو معارف مراجعه کنند.
پایان پیام/
 

کد خبر 379467

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha