اختصاص 40 میلیون تومان به کانون های مساجد نهاوند

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان، از اختصاص 40 میلیون تومان به کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان نهاوند از محل فرمانداری این شهرستان خبر داد.

هادی فیض منش، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان در گفت و گو با خبرنگارشبستان گفت: در سال جاری بیش از 40 میلیون تومان اعتبار برای کمک به اجرای برنامه های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان نهاوند از محل اعتبارات دولت در فرمانداری نهاونداختصاص یافت.


وی با اشاره به شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی افزود: کانون های فرهنگی و هنری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و ارتقا فرهنگ گام های موثری برمی دارند.


وی افزود: اعضای کانون های فرهنگی و هنری باید با بهره گیری ظرفیت های نهفته مساجد و گسترش فرهنگ اسلامی در عرصه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تلاش کنند.


وی تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد پایگاهی مهم در برابر تهاجم فرهنگی غرب محسوب می شوند و باید بیش از پیش در این خصوص سرمایه گذاری مادی و معنوی صورت گیرد.


مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان همدان گفت: بیش از 500 کانون مساجد با عضویت 70 هزار جوان در استان همدان فعالیت می کنند که این کانون ها خدمات فرهنگی و هنری خوبی به مردم به ویژه جوانان و نوجوانان ارائه می دهند.


فیض منش بیان کرد: اعتبارات کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان در طی 3 مرحله صورت می گیرد که طی سال جاری 6 میلیون ریال به کانون های مساجد اختصاص داده می شود.


وی تصریح کرد: در استان همدان 500 کانون فرهنگی و هنری در استان ثبت شده است که با برنامه ریزی های صورت گرفته امسال باید در هر کانون کتابخانه راه اندازی شود.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 379563

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha