بیش از9 هزارداوطلب استان سمنان درکنکور شرکت می کنند

خبرگزاری شبستان: نماینده تام الاختیار برگزاری آزمون سراسری دردانشگاه سمنان گفت: نه هزار و 341 داوطلب امسال در استان سمنان در کنکور شرکت می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان ازسمنان، حسن محب شاهدین امروز(4تیر) در نشست باخبرنگاران درمحل دانشگاه سمنان با بیان اینکه از این تعداد پنج هزارو 509 داوطلب زن و سه هزارو 828 داوطلب مرد هستند افزود: داوطلبان در پنج گروه آزمایشی در نوبتهای صبح و عصر روزهای پنجشنبه،جمعه و صبح شنبه به ترتیب در رشته های ریاضی فنی، هنر،تجربی، زبان خارجی و علوم انسانی به رقابت می پردازند.


محب شاهدین بابیان اینکه امسال بیشترین داوطلبان در گروه تجربی و کمترین در گروه هنر شرکت کرده اند افزود: تعداد کل داوطلبان نسبت به پارسال 826 نفر کمتر است.


وی درباره دریافت کارت ورود به آزمون گفت: کسانی که برای دریافت کارت از طریق سامانه سازمان سنجش با مشکلی مواجه شده اند ، میتوانند تایک روز قبل از برگزاری آزمون به باجه های رفع نقص که در محل های برگزاری آزمون مستقر هستند در ساعتهای 8 تا 12 و 14 تا 18 مراجعه کنند.


آزمون سراسری امسال دراستان سمنان در پردیس شماره یک دانشگاه سمنان، دانشگاه شاهرو، دانشگاه دامغان و دانشگاه پیام نور گرمسار برگزار می شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 379670

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha