گسترش فعالیت های قرآنی بهترین راهکار برای ترویج فرهنگ اسلام است

خبرگزاری شبستان: مسئول دارالقرآن الکریم چهارمحال و بختیاری گفت: گسترش فعالیت های قرآنی را بهترین راهکار برای ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) و پیشگیری از آسیب های اجتماعی خواند.

مهدی پرتوی، مسئول دارالقرآن الکریم چهارمحال و بختیاری امروز(4 تیر) به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: گسترش فعالیت های قرآنی و انس با کلام وحی در راستای منویات مقام معظم رهبری مهم ترین دستاورد فرهنگی دولت دهم در این شهرستان است.


وی افزود: حمایت از فعالیت‌های قرآنی از اولویت‌های برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان بوده و به‌صورت مادی و معنوی حمایت می‌شود.


مسئول دارالقرآن الکریم چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: توسعه و گسترش معنویت در فضای شهرستان از مهم‌ترین اهداف فعالیت‌های فرهنگی است که با برگزاری برنامه‌های قرآنی و فرهنگی با مشارکت جوانان شعائر اسلامی تعظیم و احترام گسترش یافته که این امر خود از نیازهای امروز جامعه و نسل جوان است.


پرتویی از ثبت پنج خانه قرآن در سال جدید خبر داد و گفت: امسال مجوز فعالیت چهار خانه قرآن شهری و یک خانه قرآن روستایی از طرف دارالقرآن الکریم در استان صادر شده است.

وی ادامه داد: این خانه های قرآن با نام های پیامبر خاتم(ص)، نور و حضرت مهدی(عج) در شهر شهرکرد، بقیه الله(عج) در شهر چالشتر و الرحمن در روستای دهنو باغ بهزاد مجوز فعالیت گرفته و شروع به کار کرده اند.


پایان پیام/
 

کد خبر 379706

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha