فعالیت یک هزار و 800 مسجد استان همدان در ماه رمضان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی همدان، از فعالیت یک هزار و 800 مسجد طی ماه مبارک رمضان سال جاری در استان همدان خبرداد.

حجت الاسلام علی دشتکی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی همدان به خبرنگار شبستان گفت: با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان آئین غبار روبی و عطر افشانی مساجد در سطح استان همدان برگزار می شود.
 

وی به نقش ماه مبارک رمضان در کاهش جرم و افزایش امنیت اشاره کرد و افزود: همه ساله در این ایام جرائم کاهش چشمگیری می یابد و امنیت بهتری نسبت به سایر ماه های سال بر جامعه حاکم می شود.
 

وی تصریح کرد: ماه رمضان زمان بهره‌ مندی از عنایت خاص الهی است و خدای متعال در این ماه به شیوه های گوناگون به بندگان خویش توجه می کند و از رحمت رحمانی خود به همه می‌بخشد.
 

حجت الاسلام دشتکی با اشاره به اینکه مبلغان با حضور در مساجد برای ترویج و گسترش مذهب در بین مردم تلاش می‌کنند، اظهار داشت: هدف از برگزاری این برنامه‌ها جذب جوانان به فرهنگ اهل بیت(ع) است.
 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی همدان گفت: مبلغان اعزامی در زمینه های سنتی، فرهنگی، مذهبی، منبر، خطابه، نماز جماعت، حلقه‌های معرفت و کلاس‌های تفاسیر و تبلیغ چهره به چهره در مساجد فعالیت دارند.
 

وی ابراز داشت: در ماه مبارک رمضان جای فعالیت‌های فرهنگی، وعظ و خطابه در مسجد است بنابراین باید مبلغین بتوانند با محوریت قرار دادن فعالیت‌های تبلیغاتی در مساجد جوانان را به مسجد دعوت کنند.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 379809

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha