نمایشگاه ماکت"از ولادت تا شهادت" در اراک برپا می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول کانون فرهنگی هنری علی بن ابیطالب(ع) مسجد علی بن ابیطالب(ع) شهرک نبئی اراک از برپایی نمایشگاه ماکت"از ولادت تا شهادت" در این کانون خبر داد.

محسن عمرانی، مسئول کانون فرهنگی هنری علی بن ابیطالب(ع) مسجد علی بن ابیطالب(ع) شهرک نبئی اراک به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک با اعلام این خبر گفت:‌ این نمایشگاه با عنوان" از ولادت تا شهادت" به صورت ماکت هایی زندگی حضرت امیرالمومنان علی (ع) را به تصویر در می آورد.


وی با بیان اینکه این نمایشگاه همزمان با ماه مبارک رمضان و شب های لیالی قدر و شهادت پیشوای شیعیان امام علی(ع) در مسجد دایر می شود افزود: این نمایشگاه شامل مجموعه‌ ماکت‌هایی از زندگی آن حضرت از بدو تولد تا شهادت توسط کانون علی بن ابیطالب(ع) ساخته شده است. ‌


عمرانی هدف از برپایی نمایشگاه "از تولد تا شهادت" را ایجاد زمینه شناخت صحیح و عمیق افراد با زندگی مولای متقیان حضرت علی(ع) دانست و گفت: راوی نمایشگاه درباره ماکت‌ها توضیحاتی ‌را ارایه می کند.


وی افزود:‌ تولد امام علی (ع)‌در خانه خدا، زندگی مشترک به دختر رسول خدا،‌ ماجرای غدیرخم، جنگ ها، مظلومیت امامت شامل درد دل حضرت علی (ع) با چاه و شهادت این امام بزرگوار در محراب قسمت هایی از این نمایشگاه است.


پایان پیام/
 

کد خبر 379923

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha