برگزاری جشنواره دینی و فرهنگی رسالت قلم در سنندج

خبرگزاری شبستان: مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان، از برگزاری جشنواره استانی رسالت قلم ویژه مطبوعات و خبرگزاری ها در حوزه فرهنگی و دینی در سنندج خبر داد.

حجت الاسلام مسعود صفی یاری مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج گفت: قرآن، سنت، عترت و معارف اسلامی و ارزش های اخلاقی، سبک زندگی اسلامی، تنظیم شعائر و تکریم مناسبت های دینی و انقلابی، وحدت و انسجام اسلامی و مدیریت جهادی و شاخصه های آن از جمله موضوعات این جشنواره است.


وی تحلیل و تبیین بیانات مقام معظم رهبری در اردیبهشت معطر، موضوعات ارزشی همچون مسجد، نماز، امر به معروف و نهی از منکر، حجاب و عفاف و غیره و اخبار و فعالیت های اداره کل تبلیغات اسلامی استان را از دیگر موضوعات جشنواره عنوان کرد.


مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اظهار داشت: این جشنواره در رشته های تیتر، خبر، مصاحبه، گزارش، یادداشت، سرمقاله، مقاله و عکس دی ماه سال جاری در سنندج برگزار می شود.


وی هدف از برگزاری این جشنواره را تعامل هر چه بیشتر با اصحاب رسانه عنوان کرد و اظهار داشت: امید می رود برگزاری این جشنواره با استقبال خوب رسانه ها مواجه شده و زمینه ای برای انعکاس بیشتر فعالیت های دینی و فرهنگی استان در خبرگزاری ها و نشریات باشد.


صفی یاری با بیان اینکه آثار ارسالی به این جشنواره باید مربوط به سی ام آذر سال گذشته تا سی ام آذر سال جاری باشد خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا اول دی ماه جاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان ارسال کنند.
 

پایان پیام/

کد خبر 379964

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha