راه اندازی مراکز نیکوکاری در مساجد استان اصفهان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از راه اندازی100 مرکز نیکوکاری در مساجد استان اصفهان با محوریت معتمدین محلی وهیئت امنا مساجد خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، مهدی مجلس آرا، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در آیین افتتاحیه نخستین مرکز نیکوکاری شهرستان تیران و کرون در مسجد الغدیر تیران به فعالیت مراکز نیکوکاری اشاره کرد و اظهار داشت: از سال 92 افتتاح مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد، هیئت امنا مساجد و معتمدین محلی در استان اصفهان صورت گرفت.


وی افزود: 22 مرکز در سال 92 افتتاح و تا پایان سال جاری تعداد این مراکز نیکوکاری به 100 مرکز می رسد که به صورت مردمی برای خدمت رسانی به مردم نیازمند هر محل راه اندازی می شود.


مجلس آرا به نقش مراکز نیکوکاری در خدمت رسانی به نیازمندان اشاره کرد و گفت: افراد معتمد محلی و هیئت امنا مساجد با شناسایی خیرین و نیازمندان با کمک خیرین به نیازهای مردم نیازمند محله پاسخ داده شود و این کار با حفظ کرامت انسانی باید همراه باشد.


وی جمع آوری ذکات، کمک های خیرین، جذب حامی و مواردی از این قبیل را از کارکردهای مراکز نیکوکاری بیان کرد و افزود: یکی از کارکردهای مساجد خدمت رسانی به مردم و کمک به افراد نیازمند است که با راه اندازی مراکز نیکوکاری این کارکرد مساجد بیش از بیش احیا می شود.


افتتاح 6 مرکز نیکوکاری در شهرستان تیران و کرون


علی طالبی، مدیر کمیته امداد تیران و کرون در این برنامه از راه اندازی مراکز نیکوکاری در شهرستان خبرداد و گفت: سهمیه شهرستان تیران و کرون در راه اندازی مراکز نیکوکاری در سال جاری 6 مرکز است.


وی افزود: مردم شهرستان تیران وکرون در امر خدمت رسانی به کمک به نیازمندان پیشتاز هستند و که مردم این شهرستان در امر ذکات رتبه اول را دارند و سال به سال جمع آوری ذکات در شهرستان افزایش می یابد که مایه برکت برای شهرستان است.


پایان پیام/

کد خبر 380106

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha