توزیع نرم افزارچند رسانه ای شب های عاشقی در بین کانون های مساجد یزد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد از توزیع بیش از هزار نسخه نرم افزار چندرسانه ای شب های عاشقی در بین کانون های مساجد استان خبر داد.

محسن رستگاری مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارم رمضان ، ماه عبادت و بندگی در تبیین برنامه های دبیرخانه کانون های مساجد استان در این ماه به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: بیش از یک هزار نسخه نرم افزار چند رسانه ای با عنوان شب های عاشقی در بین کانون های مساجد استان توزیع شده است.


وی افزود: این نرم افزار از بخش هایی چون ادعیه ماه مبارک، قرائت قرآن با تلاوت اساتید برجسته، اعمال ماه مبارک، سخنرانی علما، نرم افزار تلفن همراه، کتابخانه، احکام تصویری و ویژه نامه های مناسبت های ماه تشکیل شده است.


رستگاری با اشاره به شروع برنامه های اوقات فراغت کانون های مساجد استان گفت: این برنامه ها با عنوان طرح آسمانی ها در بیش از 250 کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد استان برگزار می شود.


وی با اشاره به تقارن این طرح با ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در این راستا برنامه های ویژه ای برای نوجوانانی که سال اول روزه شدن خود را تجربه می کنند برگزار می شود.


رستگاری طرح قرآنی 1448 را یکی دیگر از برنامه های این دبیرخانه در طول تابستان و ایام ماه مبارک رمضان دانست و افزود: این طرح با همکاری شبکه قرآن و با موضوع حفظ موضوعی قرآن در سطح کانون های مساجد برگزار می شود.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد گفت: بیش از 200 بنر ادعیه ماه مبارک رمضان چاپ و در بین مساجد استان توزیع شده است.


وی برپایی جلسات جزء خوانی، برگزاری جلسات سنتی قرآن، محافل انس با قرآن، جلسات سخنرانی ، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و... را از دیگر برنامه های کانون های مساجد استان اعلام کرد.


رستگاری با اشاره به برگزاری برنامه های ویژه توسط برخی از کانون های مساجد استان گفت: برگزاری برنامه بفرمایید مهمانی خدا توسط کانون فرهنگی و هنری ولاء در 30 شب ماه مبارک رمضان و 30شب با نهج البلاغه توسط کانون فرهنگی و هنری مداحان اهل بیت(س) کانون تخصصی مداحی استان از جمله این برنامه های شاخص است.
 

پایان پیام/

کد خبر 380241

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha