اجرای طرح نشاط معنوی در 10 بقعه و امامزاده مرکز گلستان

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گرگان گفت: با برنامه ریزی های انجام شده امسال طرح نشاط معنوی در 10 بقعه و امامزاده این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد، رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان گرگان، امروز (7 تیر) در افتتاحیه طرح "نشاط معنوی" گفت: طرح نشاط معنوی از فردا ( 8 تیر) شروع به فعالیت خواهد کرد.


وی افزود: طرح نشاط معنوی به مدت 45 روز از اول ماه مبارک رمضان تا پس از ماه مبارک رمضان فعالیت خواهد داشت.


حجت الاسلام سلیمانی فرد اظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده امسال طرح نشاط معنوی در 10 بقعه و امامزاده شهرستان برگزار خواهد شد.


وی با اشاره به هدف از برگزاری این طرح تصریح کرد: این طرح به منظور غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان وجوانان برگزار خواهد شد.


رئیس اداره اوقاف وامور خیریه گرگان با بیان اینکه در برگزاری کلاس از حضور 15 عالم استفاده خواهیم کرد، خاطر نشان کرد: در این طرح تعداد 27 مربی خانم برای دختران و تعداد 26 مربی آقا برای پسران فعالیت خواهند داشت.


وی یادآورشد: باتوجه به به معذوریت های مالی که وجود دارد و امسال از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد و فرهنگ نام گذاری شده است؛ برای برگزاری این کلاس ها همکاری های خوبی توسط دستگاه های مختلف صورت گرفته است تا طرح به نحواحسن برگزار شود.


وی در خطاب به خانواده گفت: در صورت بروز هر گونه مشکل باید به هیئت امنا امامزادگان و مراکز قرآنی وفرهنگی امامزادگان مراجعه شود تا مشکلات مربوطه برطرف شود.


پایان پیام/

کد خبر 380291

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha