بیش از 60 محفل انس با قرآن در بقاع متبرکه خراسان رضوی برپا می شود

خبرگزاری شبستان: کارشناس امور قرآنی معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از برپایی بیش از60 محفل انس با قرآن در بقاع متبرکه باحضور قاریان بین المللی در شبهای ماه رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، محمد مقومی، کارشناس امور قرآنی معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در خصوص ویژه برنامه های قرآنی در ماه بهار قرآن اظهار داشت: محافل قرآنی تحت عنوان« با کاروان نور در ضیافت الهی» با هدف انس جوانان و نوجوانان با کلام الله، ثبت نام در مسابقات قرآن و شرکت در طرح تربیت حافظان قرآن کریم برگزار می شود.

 

کارشناس امور قرآنی معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ادامه داد: ارائه برنامه های قرآنی اداره اوقاف، معرفی موقوفات قرآنی و ایجاد وقف های جدید با موضوع قرآن در ایام ماه مبارک رمضان از دیگر اهداف برگزاری محافل انس با قرآن در بقاع متبرکه استان است. 

 

وی از برگزاری 60 محفل انس با قرآن کریم در خراسان رضوی خبرداد و افزود: این محافل با حضور قاری بین المللی محمود شحات انور از کشور مصر، حامد شاکرنژاد از ایران و جمعی از قاریان برجسته ایران و دیگر کشورها در مشهد و سایر شهرستانهای استان برپا می شود.


کارشناس امور قرآنی اداره کل اوقاف استان گفت: همچنین محفل ویژه ای در آستانه میلاد کریم اهل بیت(ع) درشب چهاردهم ماه مبارک رمضان همراه با تجلیل از 8 پیشکسوت قرآنی در مهدیه مشهد برگزار می شود.


مقومی یاد آور شد: این محافل به یاد بود شهدای مدافع حرم حضرت زینب(ع) برپا می شود.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 380373

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha