بیش از یکصد اثر به دبیرخانه جشنواره ملی محراب ارسال شده است

خبرگزاری شبستان: دبیر جشنواره ملی محراب از دریافت بیش از یکصد اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و گفت: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا 31 تیر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

محمد حسین عبداللهی، مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون های مساجد خراسان رضوی و دبیر جشنواره ملی محراب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: جشنواره "محراب" به منظور لزوم توجه به نقش آفرینی مساجد به عنوان مراکز تاثیرگذار بر فرهنگ عمومی، رونق بخشیدن به بخش ظرفیت های مردمی در برگزاری جشن های دهه کرامت برگزار می شود.


دبیر جشنواره ملی محراب به تعداد آثار دریافتی به این جشنواره اشاره کرد و افزود: تاکنون بیش از یکصد اثر از سراسر کشور در بخش های الگویی، تولیدی و پژوهشی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.


وی آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی محراب را 31 تیر اعلام کرد و افزود: در صورت تمدید زمان ارسال آثار اطلاع رسانی خواهد شد.


عبداللهی با تاکید براینکه پوستر جشنواره ملی محراب به ادارات کل ارشاد استان های کشور، دبیرخانه های کانون های مساجد کشور، مراکز دانشگاهی و حوزوی ارسال شده است، افزود: شرکت در این جشنواره برای عموم علاقمندان به فرهنگ اهل بیت(ع) و فرهنگ رضوی آزاد است.


مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی بیان داشت: این جشنواره با محوریت تشکل های فرهنگی مساجد همزمان با دهه کرامت برگزار می شود و از برگزیدگان این جشنواره در آیین اختتامیه تقدیر به عمل خواهد آمد.


گفتنی است؛ جشنواره ملی محراب از سلسله برنامه های دوازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است که با مشارکت ستاد عالی کانون های مساجد، اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی، بنیاد بین المللی امام رضا(ع) ودبیر خانه نظارت بر کانون های مساجد خراسان رضوی برگزار می شود.


پایان پیام/

 

کد خبر 380587

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha