اداره ارشاد آذربایجان‌ شرقی در حوزه‌ نماز شایسته‌ تقدیر شناخته شد

خبرگزاری شبستان: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در حوزه‌ نماز در سطح استان شایسته‌ تقدیر شناخته شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌ شرقی، پس از جمع‌ بندی نتایج ارزیابی فعالیت‌های انجام شده در خصوص توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز که براساس نظام جامع برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی توسعه‌ فرهنگ اقامه نماز و توسط ستاد اقامه‌ نماز استان انجام گرفته است، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی عنوان شایسته‌ تقدیر را برای عملکرد سال 92 به خود اختصاص داد.


در متن تقدیری که از سوی محمدتقی پاکزاد معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی و اسدالله ضیایی مدیر ستاد اقامه نماز استان به علی‌اکبر صفی‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اهدا شده آمده است: نماز ستون دین است و هر کوششی که در تقویت و استحکام این بنیان مرصوص به انجام رسد شایسته و لایق تقدیر. از اینکه با همکاری دبیر و دیگر اعضای محترم شورای اقامه‌ی نماز به امر ترویج فرهنگ و برگزای مرتب و باشکوه نماز جماعت در آن مجموعه اهتمام ویژه داشته‌اید بسیار متشکر و قدردانیم.


گفتنی است، تشکیل جلسات شورای اقامه‌ نماز، تقدیر مادی و معنوی از فعالان عرصه نماز، برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع نماز، تجهیز کتابخانه‌های عمومی و مساجد استان به کتاب با موضوع نماز ازجمله اقداماتی است که توسط این اداره‌ی کل در سال 92 انجام گرفته است.


اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، پیش از این نیز در سطح استانی و کشوری در حوزه‌ نماز مقام های برتر را از آن خود کرده است.


پایان پیام/

 

کد خبر 381029

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha