اختصاص رتبه اول کشوری به دبیرخانه کانون های مساجد خراسان رضوی

دبیرخانه کانون های مساجد خراسان رضوی طبق ارزیابی گروه‌های نظارت و ارزیابی ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری کشور به عنوان دبیرخانه برتر در کشور حائز رتبه اول شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، همزمان با برپایی گردهمایی مسئولان دبیرخانه‌های کانون‌های مساجد سراسر کشور در تهران، استان‌های برتر طبق ارزیابی گروه‌های نظارت و ارزشیابی ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور در سال گذشته اعلام و از خدمات مسئولان دبیرخانه‌های کانون‌های مساجد این استان ها تقدیر شد.


استان‌های خراسان رضوی، فارس، یزد، اصفهان، و آذربایجان شرقی به عنوان استان‌های برتر و استان‌های هرمزگان، زنجان، گیلان، مرکزی و مازندران نیز شایسته تقدیر و به عنوان رتبه دوم معرفی شدند.


از ملاک های گروه های ارزیابی و نظارت ستاد عالی کانون های مساجد کشور در انتخاب دبیرخانه های برتر، عمل به تعهدات دبیرخانه های استان ها نسبت به تفاهمنامه های استانی در حوزه های آموزشی، فرهنگی، هنری، پژوهشی، اداری و مالی و کانون های تخصصی، توانمندی کارکنان دبیرخانه و پرسنل، مستندسازی فعالیت ها، وضعیت دبیرخانه در تعاملات فرهنگی استان نسبت به سایر دستگاه های فرهنگی همطراز، تعامل مسئول دبیرخانه با پرسنل دبیرخانه و مدیران کانون ها، جایگاه اداری دبیرخانه، تعامل مسئول دبیرخانه با نماینده ولی فقیه، استاندار و مسئولان استانی از این ملاک ها بوده است.

  

پایان پیام/

کد خبر 38108

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha