دبیرخانه کانون‌های مساجدمرکزی رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داد

خبرگزاری شبستان: دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی رتبه سوم کشوری را در بین دبیرخانه های کشور به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، همزمان با برپایی گردهمایی مسئولان دبیرخانه‌های کانون‌های مساجد سراسر کشور در تهران، استان مرکزی رتبه سوم را در سال 92 به خود اختصاص داد و حجت الاسلام سلیمانی مشاور وزیر و دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با تقدیر نامه ای از مسئول دبیرخانه مساجد مرکزی حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری قدردانی تشکر کرد.


ملاک معرفی استان های برتر در این زمینه عملکرد کانون های مساجد بر اساس ارزیابی گروه‌های نظارت و ارزشیابی ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور درسال گذشته بوده است.


درتقدیر نامه آمده جناب آقای ذوالفقاری مسئول محترم دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، اکنون که در عرصه رشد و پویایی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در سال 1392 حائز رتبه سوم شده اید برخود لازم می دانم در سالی که به نام " اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی" مزین شده از تلاش های مجدانه جنابعالی و همکاران محترم قدردانی و تشکر نمایم امید است با اتکال به خداوند سبحان و توجهات حضرت ولی عصر عجل اله تعالی فرجه الشریف شاهد بالندگی و شکوفایی جنابعالی باشیم.


پایان پیام/
 

کد خبر 395151

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha