رسالت هنرمندان آگاهسازی جامعه به معضلات است

خبرگزاری شبستان: رییس حوزه هنری کردستان از برگزاری محفل ادبی و شعرخوانی شاعران استان با موضوع اعتیاد به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در سنندج خبر داد.

امین مرادی رییس حوزه هنری کردستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در سنندج گفت: امروزه اعتیاد به عنوان یک بلای خانمان سوز و یک معضل اجتماعی محسوب می شود و یکی از رسالت های اصلی هنرمندان آگاه سازی جامعه نسبت به این موضوع و تبعات زیانبار آن است.


وی افزود: هنرمندان می توانند با دید هنری خود در جهت هوشیاری خانواده ها و آگاه سازی جوانان به آسیب های این بیماری خطرناک گام های مثبتی را بردارند.


رییس حوزه هنری کردستان، در ادامه با بیان اینکه محفل ادبی شعر خوانی با موضوع اعتیاد 11 تیر در پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می شود، اظهار داشت: در این محفل ادبی 10 نفر از هنرمندان وشاعران عضو کانون شعر حوزه هنری استان سروده های خود را با موضوع اعتیاد قرائت کرده و مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهند.


به گفته وی این محفل ادبی در راستای برنامه های هفتگی کانون شعر حوزه هنری استان و لزوم توجه هنرمندان به موضوعات اجتماعی و حساس کردن جامعه به ناهنجاری های موجود برگزار می شود.


مرادی، با اشاره به برنامه های تولیدی حوزه هنری و چاپ 15 مجموعه شعرو داستان از هنرمندان استان، آمادگی حوزه هنری جهت حمایت از چاپ مجموعه های ارزشمند شعر و داستان هنرمندان با رسالت های حوزه هنری همخوانی داشته باشد را اعلام کرد.
 

پایان پیام/

کد خبر 381530

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha