در کلاس های صهیونیسمِ‌شناسی و دشمن‌شناسی ثبت نام کنید

خبرگزاری شبستان: غرفه جمعیت دفاع از مردم فلسطین از بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی قرآن برای شرکت در کلاس های صهیونیسمِ‌شناسی و دشمن‌شناسی ثبت نام به عمل می آورد.

حسین چیت‌سازی، مسئول برگزاری کارگاه‌های آموزشی و غرفه جمعیت دفاع از ملت فلسطین در نمایشگاه بین‌المللی قرآن با اشاره به اهم دستاوردهای این غرفه ویژه بازدیدکنندگان نمایشگاه امسال به خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: جمعیت دفاع از ملت فلسطین دستاوردهای خود را در دو بخش مقاومت و بیداری اسلامی در قالب محصولات فرهنگی، ارایه نرم‌افزارهای بیداری اسلامی، CD و غیره برگزار می‌کند.
وی افزود: در راستای تبیین اهداف شوم دشمنان و مقابله کارآمد جمعیت دفاع از ملت فلسطین کلاس های آموزشی خود را برگزار می کند.علاقه‌مندان به شرکت در کارگاه‌های آموزشی صهیونیسمِ‌شناسی و دشمن‌شناسی با رویکرد تبیین اهداف وهابیت و بهاییت می‌توانند با حضور در نمایشگاه قرآن در این کلاس‌ها ثبت‌نام کنند گفتنی است این کلاس های آموزشی پس از ماه مبارک رمضان برپا می شود.
 

چیت‌سازی عنوان کرد: در راستای تدوین مأموریت‌ها و وظایف اصلی جمعیت مبنی بر رساندن پیام و مظلومیت مردم فلسطین به گوش جهانیان، تلاش برای رشد معنوی-اخلاقی- فرهنگی و اجتماعی ملت فلسطین با تاکید بر نقش جوانان، نوجوانان و نیروهای مبلغ و تمهید حضور گسترده و سامان‌یافته آنان در عرصه‌های مختلف، احقاق حقوق ملت فلسطین، افشای هویت رژیم صهیونیستی و نامشروع بودن آن و عدم امکان ملت‌سازی تحمیلی صهیونیست‌ها به حمایت از موضوع حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر ضرورت نابودی رژیم صهیونیستی، کمک به تجهیز مادی و امکانات عمومی برای تداوم حیات ملی مردم فلسطین اعم از اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، فنی و علمی غرفه جمعیت دفاع از ملت فلسطین با به عرصه نمایشگاه قرآن گذاشته تا با حضور کارشناسان مسایل خاورمیانه پاسخ‌گوی سوالات بازدیدکنندگان باشد.
 

وی در خصوص استقبال بازدیدکنندگان از نمایشگاه بین‌المللی قرآن گفت: امسال نسبت به سال گذشته شاهد استقبال ضعیفی از نمایشگاه بودیم و به نظر می رسد فضای نمایشگاه امسال نیز کارکردهای نمایشگاهی ندارند. این مهم‌ترین دلیلی است که امسال با استقبال کمتر بازدیدکنندگان مواجه هستیم.
چیت‌سازی با اشاره به اهم مأموریت‌ها و وظایف اصلی جمعیت دفاع از ملت فلسطین اظهار کرد: کمک به تدوین دکترین تحقق آمارها‌ی فلسطین، تدوین خطوط قرمز و منافع ملی مردم، کمک به رفع موانع سیاسی و بهره‌گیری از فرصت‌های بین‌المللی برای احقاق حقوق مردم فلسطین، پی‌گیری محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی و جنایتکاران جنگی، افشا و مقابله با استکبار جهانی به ویژه دولت آمریکا و صهیونیسم از جمله ماموریت‌ها و وظایف این جمعیت است.
وی افزود: جمعیت دفاع از ملت فلسطین برنامه‌ها و اهداف خود در قالب واحدهای ستادی و اجرایی همچون کمیسیون سیاسی، کمیته‌ بین‌الملل، کمیسیون فرهنگی، کمیسیون اقتصادی، کمیسیون نیروی انسانی، کمیته حقوقی، شاخه جوانان پی‌گیری می‌کند.
 

چیت‌سازی تصریح کرد: راه‌اندازی مرکز اسناد و مطالعات راهبردی جمعیت از دیگر بخش‌های فعالیت ماست که با تشکیل سه واحد جمع‌آوری و ثبت اسناد، مطالعه و تحقیق و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های خود را برای پشتیبانی پژوهشی و علمی در مورد فلسطین دنبال می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: جمعیت دفاع از ملت فلسطین بنا بر اساسنامه خود در 4 زمینه فلسطین، صهیونیسم و رژیم صهیونیستی و جبهه مقاومت فعالیت می‌کند و مبانی نظری و علمی خود را در قالب بحث فلسطین، مناقشه اسراییل و فلسطین، مناقشه اعراب و اسراییل، مناقشه اعراب و یهود اعلام می‌کند.
پایان پیام/

 

کد خبر 381560

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha