نقش رسانه ها در مهجوریت زایی نمایشگاه بین المللی قرآن

خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام میرتاج الدینی گفت: رسانه ها برای انعکاس رویدادهای نمایشگاه قرآن نقش مکملی دارند و فقدان آنها نمایشگاه را در یک مهجوریت می گذاشت.

حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی، معاون پارلمانی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با اشاره به کارکردهای برگزاری نمایشگاه قرآن در جذب و تشویق آحاد مردم به سوی کلام وحی به خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: نمایشگاه بین المللی قرآن یک فرصت خوبی است که همه ساله در ماه بهار قرآن برگزار می شود و به حمد الله مردم نیز با توجه به فضای معنوی ماه مهمانی خدا از این دست برنامه ها استقبال می کنند.
وی افزود: نمایشگاه بین المللی قرآن ظرفیت خوبی است تا مردم با مفاهیم قرآن فضای نشر قرآن، مجموعه های که در راستای قرآن فعالیت می کنند و همه ساله دستاوردهای خود را به نمایشگاه می آورند، آشنا شوند.
حجت الاسلام میرتاج الدینی با اشاره به نقش رسانه ها برای انعکاس و رویدادهای مهم نمایشگاه قرآن تصریح کرد: همان طور که می دانید رسانه ها نیز پای ثابت این نوع نمایشگاه ها هستند که نقش مکملی را ایفا می کنند.اگر رسانه ها نباشند در واقع نمایشگاه ها مهجور می شوند.

وی با بیان این مطلب که مسئولان از حضور در نمایشگاه قرآن استقبال می کنند، گفت: با توجه به این که نمایشگاه بین المللی قرآن امسال در فضای جدید با زمان کمتر میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود شایسته است اطلاع رسانی به متولیان، مسئولان فرهنگی و نمایندگان مجلس شود تا با حضورشان بر رونق نمایشگاه بین المللی قرآن بیافزایند.

پیشنهاد می کنم از نمایندگان، نمایندگان روحانی، فراکسیون قرآن و عترت، نمایندگان فرهنگی مجلس شورای اسلامی که از روز یکشنبه فعالیت کاریشان آغاز می شود برای حضور در نمایشگاه بین المللی قرآن دعوت شود و قطعا نیز استقبال می کنند.
پایان پیام/


 

کد خبر 382455

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha