فعالیت غرفه جشنواره شمسه در نمایشگاه قرآن

جشنواره شمسه که از دو سال پیش فعالیت خود را توسط شهرداری تهران آغاز کرده است، امسال و در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن فعالیت های خود را در غرفه ایبه نمایش گذاشته است.<BR>

به گزارش خبرگزاری شبستان، جشنواره شمسه که از دو سال پیش به همت شهرداری تهران در رشته ها و بخش های مختلف و ویژه شهروندان تهرانی فعالیت خود را آغاز کرده است امسال در نمایشگاه قرآن حضور یافته است.
بخشی از رشته های جشنواره شمسه مربوط به رشته های دینی و مذهبی است که عبارتند از شمسه قرآنی، شمسه نهج البلاغه و شمسه آئینی، این جشنواره هر سال در 12 رشته و بخش متنوع توسط شهرداری تهران برگزار می شود که بخش قرآنی آن را شهرداری منطقه پنج تهران برگزار می کند.
در غرفه جشنواره شمسه که بالاتر از بخش رسانه های قرآنی نمایشگاه قرآن قرار گرفته است، تابلوهایی از ادوار گذشته این جشنواره نصب شده است و راهنماهایی در این غرفه برای ارائه اطلاعات کامل در مورد این جشنواره حضور دارند.
در این غرفه همچنین کتاب هایی همچون «سرگذشت نهج البلاغه»، «در سایه سار خورشید»، «عدالت زبانی»، «مدیریت الامی در پرتو نهج البلاغه» و «علوم قرآنی امیرالمومنان(ع)» به طور رایگان در بین بازدیدکنندگان از این غرفه توزیع می شود.
یادآور می شود نمایشگاه قرآن تا 23 تیرماه در باغ موزه دفاع مقدس پذیرای عموم مردم از ساعت 18 تا 24 خواهد بود.
 

کد خبر 382195

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha