کودک خود را نابغه ای قرآنی تربیت کنید!

خبرگزاری شبستان: نرم افزار «کودک نابغه قرآنی» توسط موسسه شهر فرشته ها در بخش رسانه های دیجیتال بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن ارائه شده است.

محمد کارگر ، مدیرغرفه موسسه شهر فرشته ها در گفتگو با خبرنگار سرویس قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با بیان اینکه نرم افزار «کودک نابغه قرآنی» کامل ترین و جذاب ترین نرم افزار کنونی آموزش قرآن کریم برای کودکان است، اظهار داشت: در این نرم افزار آموزش تجوید قرآن کریم ویژه کودکان، آموزش روخوانی قرآن کریم دوبار تکرار جزء های 30 ، 29 و 28 ، آموزش حفظ قرآن کریم همراه با 5 بار تکرار با صدای بسیار زیبا و دلنشین کودک و آموزش ترتیل و فصیح خوانی قرآن کریم با صدای 3 قاری مختلف کودک با تلاوت های بسیار زیبا تعبیه شده است.


وی با اشاره به اینکه معرفی قرآن کریم و آشنایی کودکان با مفاهیم والای قرآنی از دیگر بخش های این نرم افزار است، تصریح کرد : مجموعه ای کامل از معماها و دانستنی های قرآنی ، انیمیشن ها و کارتون های آموزشی و تربیتی براساس مفاهیم قرآن ، بازی ، رنگ آمیزی و پازل های قرآنی و مسابقات قرآنی برای سرگرمی و افزایش سطح دانش قرآنی کودکان در این نرم افزار تهیه شده است.


کارگر ادامه داد: همچنین در این نرم افزار تلاوت بسیار زیبای سوره یس (قلب قرآن) و سوره الرحمن (عروس قرآن) با صدای قاری کودک طراحی شده است.
مدیرغرفه موسسه شهر فرشته ها در پایان با انتقاد از برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در فضای باغ موزه دفاع مقدس گفت: ایم فضا به هیچ عنوان قابلیت برگزاری چنین نمایشگاهی را ندارد و از لحاظ تسهیلات و اطلاع رسانی برای بازدیدکنندگان در شرایط بسیار ضعیفی است بطوری که با گذشت 8 روز از فعالیت نمایشگاه ، هنوز دستگاههای کارت خوان فروش د غرفه ها نصب نشده است.

 

 

پایان پیام/

کد خبر 382155

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha