کودکان خود را با پارک علم و فناوری نمایشگاه قرآن آشنا کنید

خبرگزاری شبستان: مربیان، مبلغین می توانند با حضور در غرفه پارک علم و فناوری از جدیدترین ابزارهای کمک آموزشی قرآن ویژه کودکان بازدید کنند.

رضا جبله، مسئول غرفه پارک علم و فناوری از بخش های نهادها و موسسات قرآنی با اشاره به اهم محصولات ارائه شده در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن به خبرنگار قران و معارف خبرگزاری شبستان گفت:این غرفه به عرضه مهم ترین محصولات کمک آموزشی مجموعه فرهنگی رسول مهر می پردازد.

 

وی افزود: محصولات فرهنگی "مربی یار" ویژه مربیان، مبلغین و معلمین فضایی را ایجاد می کند تا با ابزار کمک آموزشی معارف اسلامی جهت اجرای برنامه در مدارس، مساجد، کانون های فرهنگی ، اردو و...مثمر ثمر واقع شوند.


جبله تصریح کرد: این محصولات که به همت مجموعه فرهنگی رسول مهر عرضه می شوند شامل مجموعه آداب اسلامی 1 با محوریت آداب سفر، علم امام1 با محوریت یکی از قضاوت های حیرت انگیز امام علی(ع)، علم امام2 با محوریت علم یا ثروت در کلام امیر المومنین ، گل های عترت، مجموعه آداب اسلامی2 با موضوع آداب آشامیدن و... است.


گفتنی است مجموعه فرهنگی رسول مهر اولین تولیدکننده وسایل کمک آموزشی معارف اسلامی در کشور است که مخاطبین 9 سال به بالا را شامل می شود.


وی با اشاره به برخی از محصولات کمک آموزشی پر طرف دار ویژه بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن گفت:مهم ترین محصولات فرهنگی ارائه شده در نمایشگاه قرآن کتاب ابزار کمک آموزشی آداب سفر، قضاوت امیر المومنین، علم یا ثروت در کلام امام علی(ع)، مجموعه گل های معرفت و آداب آشامیدن است.

 

جبله با اشاره به برخی از ویژگی های این محصولات فرهنگی خاطرنشان کرد: یکی از شیوه های جذاب آموزشی در این محصولات حذف کلمات و حدس آن توسط شاگردان است. کتاب علم و ثروت پیرامون داستان یارانی است که می خواهند علم امام علی(ع) را آزمایش کنند.همچنین مجموعه گل های معرفت با شیوه ای جذاب زندگی و القاب و نام های ائمه اطهار(ع) را آموزش می دهد.
پایان پیام/
 

کد خبر 381941

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha