نرم افزار «کتاب معجز نشان» در نمایشگاه بین المللی قرآن ارائه شده است

مدیرغرفه کانون خورشید از ارائه نرم افزار«کتاب معجز نشان »دراین دوره نمایشگاه خبردادوگفت:علت نامگذاری این لوح فشرده تعبیر مقام معظم رهبری است که فرمودندصحیفه سجادیه کتاب معجزنشان است.

حجت الاسلام محمد حسین مشکوری ، مدیرغرفه کانون خورشید در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار سرویس قرآن و معارف خبرگزاری شبستان ، با بیان اینکه فعالیت اصلی این غرفه پیرامون واقعه غدیر و صحیفه سجادیه است ، اظهارداشت: بروشور و دو نشریه پیرامون نماز عید غدیر که تعدادی از علما فتوای اقامه آن به جماعت را صادر کردند ،ارائه می شود ولوح‌ فشرده دوره‌های آموزشی غدیر‌شناسی کانون خورشید در دانشگاه شریف است که در سال 92 با عنوان «سفر آسمانی» و در سال 93 با عنوان «چشمه خورشید» برگزار شد که این محصول به همت معاونت آموزش کانون خورشید تولید و در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.


وی با بیان اینکه یکی از محصولات این غرفه کتاب «خط روشن »،گزیده ای از کتاب الغدیر است ، افزود: این کانون پس از برگزاری مراسم رونمایی از نرم افزار «کتاب معجز نشان» در ایام ولادت امام سجاد (ع)، با حضور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم این اثر نفیس را به علاقمندان به معارف اهل بیت (ع) خصوصاً صحیفه سجادیه ارائه خواهد کرد.
وی ادامه داد: «کتاب معجز نشان» محصولی صوتی است که در سه بخش با موضوع صحیفه سجادیه توسط کانون خورشید تولید شده است. بخش اول این لوح فشرده قرائت متن عربی صحیفه سجادیه است که دعاهای 54گانه آن توسط مداحان اهل بیت (ع) حاج منور نورایی، حاج مهدی سلحشور، حجت‌الاسلام نجفی و غلامرضا زاده قرائت می‌شود.
 

مدیر کانون خورشید دومین بخش از این لوح فشرده را ترجمه فارسی صحیفه سجادیه معرفی کرد و گفت: ترجمه صحیفه سجادیه به قلم آیت‌الله صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر انجام شده و محمدرضا سرشار از گویندگان پیشکسوت و نامی کشورمان آن را اجرا کرده‌ است.
مشکوری افزود: بخش سوم «کتاب معجز نشان» شرح اجمالی دعاهای صحیفه سجادیه است که با کارشناسی حجت السلام والمسلمین رضا اعوانی معاون صحیفه پژوهی کانون خورشید اجرا شده است. علت نامگذاری این لوح فشرده تعبیر مقام معظم رهبری است که فرمودند صحیفه سجادیه کتاب معجز نشان است.
 

مشکوری ادامه داد: فیش برداری کتاب الغدیر که تلاش 50 ساله علامه امینی است بصورت لمینت در این غرفه ارائه شده است که مورد استقبال و توجه بازدیدکنندگان قرار گرفته است و در عید غدیرخم امسال بصورت وب، آندروید و کتاب موبایل عرضه خواهد شد.
مدیرغرفه کانون خورشید در پایان با بیان اینکه ارائه محصولی در خصوص زیارت نامه غدیریه کار بعدی این موسسه خواهد بود، خاطرنشان کرد : این زیارت نامه که توسط امام هادی (ع) اراده شده است شامل ده ها آیه شریفه قرآن است و قرائت آن بسیار سفارش شده است.
پایان پیام/.

کد خبر 382290

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha